Andere bank , zelfde geweldige horlogemerk.
Geen wilde zaterdagavond, voor mij. Ik ga naar bed.
Welterusten, Squale tribe!

Mogguh
Pfoeh! Na een waanzinnig zondags ontbijt, met kaas- en chocoladecroissants, kaneelbroodjes en pancakes, kon ik nog net de kracht vinden om een paar horloges op te stapelen tot een heerlijke Squale sandwich.
Fijne zondag, iedereen!
Hartelijk goede morgen all!
Belofte maakt schuld, mede Squalisten…
Ik heb een hele tijd een mooie Squale gehad. Waarom ik hem verkocht heb is me een raadsel. Nu toch maar weer een nieuwe aanschaffen denk ik. Ik wil een sportieve (zijn ze eigenlijk allemaal ) met datum. Ik zie hier veel moois voorbij komen.
Heeft iemand leuke ideeën voor me? Liefst iets van 40/42mm. Ben inmiddels al aan het sparen. Denk dat mijn budget 900-1000 Euro zal zijn. Als ik bij Q kijk zie ik best mooie. Alleen geen idee waarom de ene 720 Euro kost en de andere 999 Euro.
Goedemorgen Squaléosi!
Sunday Swappingday
Dat ligt onder andere aan de modellen en de segmenten waarin ze vallen.
Middag dus
Stack’em don’t wreck’em!
Ik probeerde zo goed mogelijk je NA review door te lezen en in me op te nemen. Maar de enige woorden die ik voor me zag en me bijblijven, zijn: mooi, mooi, mooi, ja, mooi, prachtig… JA, Misschien moet je daar ook maar naar toe werken.
Genoten van jouw review. En al een tijdje van dit fantastische Squale topic. Alleen meelezen is al een plezier
Hey Reinier! Leuk dat je weer 'n Squale overweegt. Ja, er is behoorlijk wat keuze!
Van de nieuwe 1545, tot de 1521, de Super Squale, de Sub39, tot de Matic. En binnen deze series heb je dan ook nog eens keuze uit diverse variaties. Kan me voorstellen dat je even door de bomen het bos niet meer ziet. Ben wel benieuwd welke Squale je al hebt gehad en hoe je ervaring daarmee was.
Ik vind de prijsstelling van de verschillende modellen ook niet helemaal duidelijk. Maar dat geldt, wat mij betreft, voor wel meer merken.
- In het geval van Squale zou ik zeggen dat de nieuwe 1545 een heel goede deal is, voor de prijsbewuste koper. Gewoon een mooi en degelijk horloge, voor een heel scherpe prijs.
- De 1521 is toch wel mijn favoriet en ik sta daarin bepaald niet alleen, merk ik.
Een echte klassieker, met geweldige looks én draagcomfort. Ik heb er inmiddels 3.
- De Sub39 draagt weer duidelijk anders dan de 1521. Met name door de relatief grote dial/smalle bezel en de lugvorm en de vrij fors maat hiervan. Ik ben met name erg gecharmeerd van de blauwe GMT. Wat een beauty is dat!
- De nieuwe Super Squale is er een voor de kleinere pols of iemand die een gewoon wat kleiner horloge wil en heeft heerlijke retro looks. Erg goed gelukt ook, vind ik!
- De Matic, tot slot, heeft een kast die lijkt op de 1521. Maar is een maatje groter. Een heel mooi horloge ook, met lekkere eigen looks.
O.k., misschien helpt je dit een beetje op weg. Maar wat je, volgens mij, het best kunt doen, is een keer een afspraak maken met @royke74 en @MotoSkooly van Q-watches, voor een passessie. Mijn ervaring is dat je een horloge eigenlijk een keer irl moet zien en om jouw eigen pols, om te kunnen bepalen of het echt wat voor je is.
Nou ja, veel succes en plezier met het uitzoeken van jouw perfect Squale!
En ik heb inmiddels wel weer trek gekregen in 'n lekkere koude
Dus proost en een fijne zondag, Squalefans!