Squale only (Deel 1)

Volgens mij zijn de mesh banden van Watchgecko identiek op het logo na. Vast wel iemand in dit topic die daar toelichting op kan geven.

1 like

5 likes

Oef, dat is een beetje boven mijn begroting. Ik vind het wel een uitermate geslaagde Special Edition.

Thanks.

1 like

Beste prijs ve 1521…

1 like

Tja, uniek design, mooie heritage, slechts 40 stuks, incl. speciaal gemaakte box met zelfde nummer als horloge, incl. mesh… Even goede vrienden hoor… :wink:

1 like

AAh, ok met mesh. Dat wist ik niet.

1 like

Dan nog schrijven ze hard af. De vorige limited is hier voig jaar voor 850 euro van eigenaar gewisseld. En mooier, want no date. Maar anderhalve K voor een 1521? Neh.

1 like

Deze Squale hier ook maar even :+1:

6 likes
3 likes

5 likes

Door komst van mijn SBDC051 had ik deze al lang niet meer gezien. Nu weer om en ook ik ben gelijk weer om. Wat een mooi horloge…!

4 likes

Vandaag hardlopen in de duinen met de Squale:

6 likes

Deze zoek ik dus, is Squale ook ergens in NL in een winkel te zien?

awco

Yup, AWCO heeft hem. Ik heb hem al geflipperd ondertussen.

Bam, even uppen voor het nieuwe jaar.

AWCO heeft nu een vrij zeldzame NOS variant te koop. Deze gingen voor ruim +1K rond op de internets.

Ik vind ze niet mooi en te klein, maar wel een uitgelezen kans om een mooie vintage Squale te kopen voor de liefhebber. http://awco.nl/winkel/nieuw-collectie/squale/medium-driver-q

3 likes

Ruim 1k elders voor dit model? Belachelijke prijs voor een medium :confused:

Dat kluis verhaal heb ik al zo vaak gehoord bij Squale; grote kans dat deze gewoon recent in elkaar zijn gezet van oude nos onderdelen die de laatste jaren in grote getallen te voorschijn kwamen bij Squale en anderen. (kijk alleen naar die bezel/plaat combinatie) Maar als dit door Squale is gedaan, is het toch ‘echt’ en de 395,- als retailprijs voor een nos Squale Medium vind ik dan best netjes.

Leuk kado voor de partner met kleine pols!

De wijzers met deze zwarte plaat vind ik echt buiten proporties. Dan is de blauwe wijzerplaat met kleine wijzers net iets aantrekkelijker.

Officieel is dit de Squale 1515.

Deze wijzers zitten op veel Squale modellen. Met hun 40/42mm diameter kan dat prima. Maar op een <35mm dial vind ik het ook niet passen. De witte variant met de kathedral wijzers is wel mooi in proportie. Alleen kan ik deze nergens vinden als officieel door Squale uitgebracht model.