Squale only (Deel 1)

:joy: Als je zo op Chrono24 gaat zittenā€¦

Nou Hans, weet je hoe ik er tegenaan kijk? Je hebt alleen lumedots yes, maar waarom heb je dan gepolijste wijzers nodig? Die zitten mij juist dwars #omdenken.

Dit meisje is over twee weken klaar met haar opleiding tot horlogemaker.

Ik heb haar nu op Whatsapp, ze heeft al Bergeon C3 lume geregeld en weet je wat ze gaat doen? Ze gaat voor mij een setje Mercedes wijzers spierwit verven en daarna groen lumen zodat het matcht met de plaat :sunglasses:

Daarna moet er nog een 1545 Classic saffier in met datumloep als ik Squale een keer zover krijg (zo niet, ga ik aftermarket en stuur ik het naar Alex van Crystal Times voor een blanke AR coating).

En als laatste op die prachtige blauwe dialā€¦

yhst-91375717912793_2255_71117706

Wat denk je ervan? Mijn ultieme beatertje voor een paar 100 piek.

Ik had dit in gedachten met die roulette disc:

Je gaat geen spijt krijgen hoor. Die blauwe sunburst is echt heel gaaf. Ik wil straks wel even een gifje maken in de zon voor je.

3 likes

Juist!. Je hebt nog gelijk ook nog.

Maar alsnog, in zijn geheel blijft het wel een enorm gaaf gevalletje waar geen spijt van te krijgen is.

1 like

Absoluut, ik heb gewoon als trekje dat ik geen horloges met rust kan laten ā€œas isā€, zelfs de vintage DJ niet :joy:

@HanDavinci Waar heb je die jubilee gevonden? Kan hem op hun website niet vinden.

1 like

Mooi hoor. Wil ik ook nog een keer passen/kopen

Is ook niet van Squale, is van Watchgecko.

1 like

Ok. Heb tegen beter weten in een Gezocht topic geopend :slight_smile:
Wie weet. Zo niet dan ga ik nadenken over een nieuw e.

2 likes


Altijd leuk

3 likes

Lijkt wel een invicta :sunglasses:

Poah, deze is wel erg goed op de jubilee hoor. Die ist ankieken wa weerd :wink:

1 like


Blijft een heerlijk horloge.

3 likes

Schaam je!

Hoe sluit deze badboy aan op je case? Veel speling?

Nee, ik had 6 end links erbij gekocht en heb lopen dremelen, vijlen en schuren. Fits like a charm :ok_hand:

6 likes

Haha lekker man, ouwe vakman :+1:

Resultaat mag er zeker wezen! Ik zat er aan te denken om ook zoiets op de 1521 te maken, maar dat zal toch niet gaan werken aangezien de 1521 een rechte aanhechting heeft, daar waar de 1545 een ronde aanhechting heeftā€¦

Misschien toch maar een straight end link nemen dan :sunglasses:

1 like

Op een 1521 had ik het ook niet geprobeerd. Daar moet gewoon de Squale mesh op of rubber :sunglasses:

1 like

13 likes


Waarom geen leer :no_mouth:

2 likes

@anon53002072EV Mag ik vragen wat je in totaal kwijt was voor je 1545? Heb je er nog een extra enveloppe van onze blauwe vrienden bij gekregen?
Je mag ook PB of helemaal niet antwoorden natuurlijk als het me niks aan gaat. :wink:

Heb er onlangs ook daar eentje gekocht en moest iets meer dan ā‚¬35,- betalen. Kan ke netjes van te voren al voldoen aan de vervoerder.
Prima communicatie en horloge prima verpakt; wat mij betreft een aanrader. Staat overigens ook in het ervaringen gedeelte.

1 like