Squale only (Deel 1)

Nee, leverbaar vanaf 1 september en momenteel enkel een optie te nemen op een pre-order.
Squale is met bouwvakvakantie.

Edit: ook geen pre-order.

3 likes

Ah ok :+1:t2:

1 like

7 likes

image

9 likes

Voor de squale fans, mijn 1545 GMT staat de koop
2e35d8f08ce4aaeebfa96eb34b7dacadb367cee8_1_690x388

5 likes

Paar uur eerder vandaag :+1:t2:

14 likes

Heel goed die prachtige kleur blauw vastgelegd op de foto :ok_hand:

1 like

Die blauwe plaat maakt het een ultiem zomer horloge :+1:t2::+1:t2:

1 like

Doe ik er ook nog ééntje, dan kan dit topic weer een maand of 2 in de vergetelheid.

6 likes

Mooie combi. licht -en donkerblauw :ok_hand:t3:

2 likes

Fotootje van gisteren. Heerlijk horloge en je hoeft niet bang te zijn voor een spettertje water.
Alleen vanacht bij thuiskomst deed ik hem af en had ik hem los in m’n hand voor ik de band al had losgemaakt. Wat blijkt? Wéér een schakel van de band losgekomen. Gelukkig viel de pen in m’n hand en is ie niet gevallen. Zonde dat dat zo’n fragiel punt is. Misschien toch maar eens op zoek naar een andere band dan? Ga eerst deze maar eens met loctite vast zetten tot ik iets nieuws heb.

2 likes

Zijn het geschroefde schakels?

1 like

Yes. Zelfs schakels die ik nog nooit heb los gehad komen eruit.

Dat kan gebeuren, je hoeft niet op zoek naar een nieuwe band. Schakels vastzetten met loc tide of lock bond is genoeg.

Soms zijn die band pinnetjes zo gek nog niet :wink:

1 like

Ga dat eerst proberen ja. Komt vast goed. Het blijft ook gewoon een heerlijk horloge om te dragen.

1 like

Loop ze gelijk allemaal even na. Kleine moeite en kan een hoop ellende voorkomen.

1 like

Ga van de week even alle schroefjes loshalen en met loctite vastzetten :+1:t3:

1 like

Iemand toevallige idee waar ik een squale 1553 dial zou kunnen vinden? Of heeft er iemand toevallig nog eentje liggen?

Iemand een idee waar er nog een Squale 1545 Blu Ray aangekocht kan worden?

Volgens mij moet je die nieuw uit de USA (o.a. Gnonom) vandaan halen. En anders misschien op Chrono?

1 like