Volgens mij is rubber prima aan te komen in allerlei prijsklassen. Die end link is mooi aangepast, maar staal ziet er hier toch gewoon beter uit.
En nog een vinkje bij staal.
Dat dus. ![]()
+1
Steal it is ![]()
![]()
Ik kan er niet meer aan toevoegen behalve dat rubber zeker prettiger draagt.
Staal. Heb dit horloge gepast, is een mooie en fijne band. Voor het prijsverschil hoef je het niet te laten ![]()
@PaulKamps welke maat ga je eigenlijk nemen? 38 of 41? (niet dat dat de keuze beïnvloedt wat mij betreft, maar gewoon nieuwsgierig).
Bij deze niet, rubber is net zo duur als staal en aftermarket is niet te vinden.
On topic, de stalen band is erg mooi vooral de taper bevalt me erg.
Nadeel is er zit niks aan microadjustment in.
Graag, dan is hij gratis.
Staal !
De 38mm. Lug-to-lug is hij al vrij fors namelijk.
Staal is het mooist!
Staal is mooier en hygiënischer ![]()
Ik zou altijd de bracelet kopen. Mocht je ooit willen verkopen, dan is dat makkelijker.
Dit soort end-links en überhaupt fitted rubber banden zijn in mijn ogen een absolute horreur. Als je rubber op dit horloge wilt zetten zou ik er gewoon een Tropic op knallen met een standaard gesp, ook zeker geen vouwsluiting.
Conquest Heritage 38mm al eens bekeken?
Is net zo’n tool watch, maar komt door het stijltje veel netter over. Die zou ik ook op bracelet kopen, maar leer is tenminste bruikbaar voor de pretentie dat het een dressy piece is.
Dan valt rubber per definitie af, want dat slaat als een lul op een weduwnaar. Gelukkig ziet de Heritage er mooi uit op leer.
Staal! Dat rubber met deze endlinks ziet er verschrikkelijk uit!
Of direkt aan de kast of niet…
Dus ik ben voor staal!
Mijn voorkeur gaat uit naar staal, gewoon om dit ik dit fijner en mooier vind.
Ik zeg: lekker beide doen.
Kun je zomers, of wanneer je er zin in hebt, lekker de banden swappen.
Heb de zilveren variant vorig jaar bij Gassan om de pols gehad op rubber. Verkoper was het helemaal de hemel in aan het prijzen maar ik denk niet dat ik iemand voor rubber bandjes ben, want ik vond het helemaal niets, dus mijn stem is sowieso staal.
Sluit me ook aan bij de meerderheid hier: koop die rubberen band later. Horloge zelf is prachtig!
Koop staal en later extra straps
.