Stalen band oris big crown

ik zou eigenlijk wel een stalen band willen voor mijn oris big crown,echter vind ik de originele best prijzig en vraag ik me af of er ook een alternatief is wat ook netjes is en redelijk van prijs. Iemand ervaring met een andere rvs band op zijn big crown?

Ik denk dat je dat eigenlijk niet moet willen, perfect met deze band. Sorry voor deze nutteloze opmerking, maar ik moest m ff kwijt.

2 likes

Zelf heb ik naast de originele bracelet ook de Ladder bracelet van Forstner, die na kosten voor verzending en douane misschien de helft kost van de originele.

Hieronder nog een korte NA :
NA Forstner Ladder Bracelet!

Die ziet er ook fraai uit,ik wacht nog even een paar reacties af

Vind ik niet. Ik zou me verschrikkelijk storen aan de aansluiting (of ontbrekende aansluiting) met de kast. Ik zou rustig sparen voor de real deal of gaan zoeken voor een tweedehands originele band.

2 likes

Helemaal eens! Heb zelf ook het origineel en deze past er in alle opzichten het best bij.

1 like

Ik zal er eens een mailtje aan wagen of ze hem bij de oris shop in Amsterdam op voorraad hebben

1 like

wel een wereld aan verschil tussen de beide banden waarbij mijn voorkeur toch zeker wel uitgaat naar de originele. Zeker omdat deze wel mooi op de kast aansluit itt de tweede. Ik zou wat langer sparen en voor de originele gaan (wellicht 2de hands)

Bedankt voor de reacties,ben voor de originele gegaan

3 likes

vandaag de nieuwe band gescoord voor een redelijke prijs. Ik vind hem geslaagd

3 likes

zeker geslaagd, veel draagplezier

1 like