Star Wars made by Citizen.

Nomos doet ook mee

6 likes

Kinderen dus…

2 likes

Bedankt voor het uitleggen :kissing_heart:

1 like

Doe mij deze dan maar. De graphics van al die andere hebben mij een te hoog stripfiguren niveau.

3 likes

Twee ervan ja, maar die zijn dan ook erg ā€œon the noseā€, twee er van had ik zonder hulp van de review ook niet bedacht, en die ene in het midden ontgaat me nog steeds. Hoe dan ook verschrikkelijk, dit. Leuk voor een 11 jarige, maar verder gewoon, eh, erg.

Als trekkie al helemaal niet. Maar ja, ik ga ook niet met Trek spullen rondlopen, tenzij een op Jadzia Dax lijkende dame me uitnodigt voor een stevig robbertje cosplay.

Or did you mean ā€œHet is een soort slechte spaghetti western die de hele plot al 50 jaar plat slaat tot een soort gesimplificeerde goed-vs-slecht soap, maar die in een soort van chaotisch sci-fi universum speelt om geld uit nerds te trekkenā€?

Ik moet toegeven dat die cantina scenes briljant zijn. Als ik ooit een bruiloft geef, nodig ik die gasten uit.

starwars-cantina

Yup. Eens.

Dat aspect is om gek van te worden in Star Trek… die zouteloze klassieke muziek en poĆ«zie avonden zeg… Pfffff. Dat doet Lower Decks beter.

Is er inmiddels over bekend?Kan er online niet meer over vinden.