State of the collection

Prachtige collectie. Genot om naar te kijken :slight_smile:

Groet Tecco

mooie collectie Tom, mooi gebalanceerd.

Zenith* Schreef:

Mooie veelzijdige collectie (tu)
Heb je zelfs de G-Shock en Vostok in de kluis
liggen?

Neuh, die liggen gewoon op t nachtkastje :wink:

Oh dacht al, ben ook zuinig op mijn klokjes maar een casio bewaren in de kluis leek me ook al een beetje overdreven (:smiley:
Al hoewel er zijn ook duurdere casio’s.

Heel erg mooi! Een genot om naar te kijken! Bedankt voor het delen.

Diepe buiging voor je Tom :}

Flinke collectie! :~

En heb je nu nog steeds wensen of ben je wel enigzins klaar?

Mooie collectie hoor! Een groot gedeelte kan me erg goed bekoren (I love duikers/chrono’s!), sommigen wat minder (heb niets met Nomos en die Boktor). Wat ik me afvraag: speel je nu nooit met het idee om enkele stuks weg te doen en een stapje omhoog te doen? Je vond bijv. de Nicolas Rieussec toch mooi? Of een mooie JLC, GO of misschien zelfs wel Lange?

Vanzelfsprekend wel eens over gedacht. Enerzijds zou ik mijn vintage horloges niet zo makkelijk weg kunnen doen omdat je niet snel een tweede vind. Heb wel eens ooit een Royal Oak gehad maar zo speciaal vond ik dat ook weer niet. En het afwisselen vind ik leuk.

Gaaf Tom! Erg leuk om zo eens voorbij te zien komen.

wat voor reactie valt hier nog aan toe te voegen? idd prachtige collectie en lekker gevarieerd.

zelf vind ik de pre-pro speedy wel gaaf, met zn opgelegde logo. mis ik n beetje op de mijne. ik bedoel, als de seamasters t tegenwoordig heeft, waarom de speedy dan niet? zat er immers vroeger toch ook op!

ben overigens ook benieuwd hoe t zit met die ebel.

en ook leuk herkenbaar dat v die gshock. bij mij is ook steevast n casio mee op vakanties geweest. en de laatste tijd de gw2500b.

marnix.moed Schreef:

zelf vind ik de pre-pro speedy wel gaaf, met zn
opgelegde logo

Opgelegd logo…ja. Maar pre pro? :wink:

Bert1 Schreef:

marnix.moed Schreef:


zelf vind ik de pre-pro speedy wel gaaf, met zn
opgelegde logo

Opgelegd logo…ja. Maar pre pro? :wink:

ok. pre moon beter dan?

Gewoon een moderne met de plaat van de re-issue. Is overigens wel een tijdje zo gemaakt.

prachtig zoals reeds gezegd, maar euh…als je die Biegert & Funk ooit weg gaat doen mag je mij wel een seintje geven :wink:

Tom Koerts Schreef:

Is overigens wel een tijdje zo gemaakt.

Ook als moderne variant? Die ken ik dan niet.

Nee alleen als vintage. Het was meer dat dit door sommigen ook werd ontkracht. Modern is ie (helaas) zo nooit gemaakt.

Dan wordt hij wsl van titanium :wink:

Fraaie collectie. Vooral de Universal !

Prachtige trits klokken! Kleine vraag, heb je die Zenith nou letterlijk voor één euro gekocht? Dat is nog eens prijs/kwaliteit verhouding :wink: