Steeldive Only

Ja kwaliteit is heel goed.
Maar wil eigenlijk de echte natuurlijk.

Ik heb de echte nooit gezien. Van welk merk is de echte?

1 like


Mijn steeldive 1975
Bovenste foto is van mij
Kon even mijn overdag foto niet vinden maar het is

Van de steeldive site

2 likes

Mooi, ook tevreden?

Serieus stevig, degelijk loopt goed. Veel mee gezwommen. Draagt verbazend lekker ondanks de indrukwekkende dikte

1 like

Omega!
Echt prachtig

O die heb ik ook van Ali expres
Kost €10,00 op de mat
Heb ik ook geweldig.

Volgens mij heb ik op de 11/11 sales 68 euro betaald normaal rond de 100 euro.

Geweldig die vooroorlogse prijzen!
Kan me voorstellen dat je, met een kleine beurs al helemaal, kiest voor zorgeloos dragen in combinatie met een goeie koop.
De overstap naar het origineel wordt best lastig met dit soort bedragen.

En geen rotdag als je hem laat vallen of stoot😁

1 like

Deze vind ik ook heel mooi en niet direct een copy van een horloge:

2 likes

Na Addiesdive kon ik het ook niet laten om een Steeldive bij ome Ali te bestellen. Opnieuw, leuk ding voor die paar tientjes! Heb ook de bijpassende rubberen band meebesteld voor de zomer(vakantie).

5 likes

Ik zit er ook over te denken deze te kopen, maar twijfel welke band. Ben je er nog tevreden over?

Zeker, prima band ook voor dat geld. Had zelf ook nog de rubberenband er bij besteld maar die nog niet gebruikt.

Komen Steeldive, Addiesdive en Watchdives allemaal uit dezelfde koker?

Ja komt allemaal uit China !

Haha, ja zover was ik ook al…maar komen ze allemaal uit dezelfde sweatshop of worden ze toch allemaal ergens anders ontworpen en gemaakt?

Dat zou ik ook wel willen weten, addiesdive eigenaar is een vriend van de steeldive eigenaar. Ik neem aan dat die uit dezelfde fabriek komen. Verpakking is ook identiek, zeker weten doe ik het niet.

Ik heb een addiesdive tuna, ben er zeer tevreden over, maar ze hebben geen met kleurrijke wijzerplaten, behalve standaard zwart, blauw en groen.

1 like

Lijken allemaal uit dezelfde fabriek te komen. Kan me dan ook niet voorstellen dat de bandjes van Steeldive niet op een Addiesdive passen.