Steinhart only

Snowy Steiny

14 likes

Op de site van Steinhart staat dat het uuwerk LJ7772 TOP PREMIUM een handopwinder is. Als ik google op dit uurwerk vind ik alleen een automaat voor dit uurwerk. Wie o wie weet hoe wat het voor uurwerk is?

Kan t zijn dat ze de rotor verwijderd hebben? Zag je bv bij Panerai waar ze bij de automaten t chrono gedeelte hebben weggelaten vd eta 7750.

Steinhart’s klantenservice is uitstekend. Ik zou ze gewoon even mailen met je vragen…

Ik heb al antwoord gekregen en inderdaad zou het om een handomwinder gaan.

Vrij rechte lugs, maar door het bandje sluit deze toch mooi aan. Draagt super fijn.

10 likes

14 likes

Onlangs deze tweedehands aangeschaft, Ocean 39 GMT 500. De titanium-versie woog toch iets te zwaar op het budget, dus uiteindelijk voor deze gegaan.

10 likes

NA. Eerste indruk is goed, voelt net zo degelijk aan als mijn Omega voor een veel betere prijs.

14 likes

Dit is echt een topper! Ben alleen zo bang dat 'ie wat klein is voor om mijn 19cm pols… Zo jammer dat je niet even een Steinhart kunt passen in de winkel. Is 'ie echt 39mm gemeten op de bezel?

2 likes

Cool man! Heb je hem nu via het forum kunnen bemachtigen? Ps dibs :smile:

2 likes

Ja :grin:
En het staat @Mipnick super :ok_hand:

2 likes

Idunno. Misschien kun je de 42 om. Mijn polsen zijn 17.5cm en ik draag zowel een Seiko Sea Urchin (42mm) als een sub (homage) prima weg. Dit lijkt kwa formaat het meeste op een sub.

2 likes

De Steinhart die ik heb, is de 42mm. Die past helemaal prima. Maar de 42mm variant van deze heeft niet de jubilee. En dat maakt hem nou net zo mooi…

1 like

Ben benieuwd hoe hij in t echt voelt en eruit ziet, Steinhart als merk is vaak erg degelijk en mooi :innocent:

1 like

Op de sluiting na imho.

Vind t verder nog steeds jammer dat ze geen quickadjust sluiting hebben.

1 like

Heeft mijn Omega ook niet😬

Klopt. Heb mijn post aangepast over de quickadjust.

Maar de sluitingen vd huidige Omega’s vind ik meer solide aanvoelen.

M’n Ocean Vintage GMT om vandaag. Nog altijd één van m’n favorieten. Draagt fijn en past overal bij. Toppertje.

11 likes

Lekker setje zo toch? (De rechter 2 gaan het blauwe gedeelte in straks).

6 likes