Service uitstekend, binnen 4 dagen in huis en prijs kwaliteit verhouding kom je niet snel bij een ander tegen. Ik heb er 19. Nummer 20 zit eraan te komen.
Gewoon doen.
Voor het geld heel goed, mooi afgewerkt en super service ook ![]()
Yess en bestelling geplaatst!
Ik kreeg bij het afrekenen “Advanced payment” te zien en de order is formeel geplaatst en nog niet betaald.
Dit is allemaal nieuw voor mij, kan iemand mij antwoord geven hoe het nu verder in zijn werk gaat?
Per bankoverschrijving gewoon vooraf overmaken neem ik aan met het ordernummerals referentie?
Marco_V jij misschien met 19 horloges van dit merk. ![]()
In n Steinhart zit n Zwitsers uurwerk. Ik vermoed beter als de meeste Chinese uurtjes in n sanmartin of Sugess. Van sanmartin weet ik dat je bij sommige modellen ook de optie hebt om ze met Zwitsers uurwerk te nemen.
Uurwerk, afwerking en waterdichtheid zijn dik in orde.
De klantenservice van hen is ook erg goed te noemen.
Ik draag ook een Steinhart en ben er zeer tevreden over.
Veel waar voor je geld.
Lijkt me ook een ideaal vakantiehorloge.
Nato erop en nog comfortabeler in de zomer.
Ik ben zelf niet zo van de nato’s. Gewoon lekker op staal. Ik gebruik hem best goed (op vakantie met glijbanen en met werken in serverruimtes) en hij ziet er nog zeer netjes uit.
Ik ben niet zo’n fan van de sluiting die Steinhart op de metalen banden gebruikt, maar er zijn prima alternatieven, zoals een swick MN strap, of op een nette leren band:
Die snap ik wel! Is bij mij ook 1 keer open geklapt toen we wat harder van de glijbaan gingen in het zwembad.
Je krijgt een orderbevestiging en daarop staat ook het rekeningnummer en referentienummer. Gefeliciteerd met je nieuwe Steini.
Ik heb daardoor ook wat twijfels bij mn Tudor Pelagos. Ik vind daarom sluitingen op metalen band met drukknoppen n meer veilig gevoel bij hebben. Vooral als ze ook nog eens n veiligheidssluiting hebben, zoals bij Seiko.
Prachtig, gefeliciteerd. Mijn nieuwe Steinharts zijn ook onderweg. Toevallig ook onder andere een Ocean.
Dan wel ff een fotootje posten hé;-)
Gaaf!!!