En een hele mooie ook! Gefeliciteerd.
Zeldzaam pareltje, gefeliciteerd
Die is wel gaaf idd.
De mijne gaat misschien toch weer plaats maken
Morgen komt mijn 39mm Coke GMT Steinhart binnen. Ik ben benieuwd; na de verkoop van mijn Oris Aquis wilde ik sowieso een kleinere diver - zeker voor de vakantie.
Review volgt
Edit : just flew in : band op maat gemaakt en gelijk maar om dan. Comfort van de band is helemaal prima
OEPS !
Was ik met mijn Steinhart OV1 Vintage onder de douche gegaan, en vergeten de kroon vast te draaien.
In eerste instantie leek alles OK, maar een paar dagen later zag ik opeens wat wasem aan de binnenkant van het glas.
Fluks het deksel eraf geschroefd en het horloge een paar uur onder een gloeilamp geplaatst.
(Een spaarlamp werkt niet, want die wordt niet warm)
Daarna deksel en rubber bandje weer gemonteerd.
Een heerlijk horloge !
Sommige horloges hebben toch extra pakkingen tegen dit soort ongelukjes?
Ik zou het niet weten - met vast gedraaide kroon is dit horloge waterdicht tot een diepte van 300 meter.
Het vochtprobleem was iig wel simpel op te lossen.
Mooi !
Hoe lang heb je hem al, en hoe bevalt-ie ?
2 weken en ik draag hem sindsdien. Ik moet er wel aan wennen dat het een handopwinder is, maar dat is dan ook het enige. Uurwerk is prachtig en hij loopt zeer nauwkeurig. Ik wil nu ook de zilverkleurige.
Een opwindende band met je horloge vind ik wel mooi .
Overigens, het voordeel van de zwarte wijzerplaat is dat de witte sub-dials beter af te lezen zijn dan de zwarte sub-dials van de zilverkleurige wijzerplaat.
Het blijft een prachtig ongedwongen horloge.
Heeft iemand ervaring met de Architect? Heeft de integrated bracelet micro-adjusts? Die willen nogal eens ontbreken.