Ik draag deze weinig maar oh wat draagt ie fijn.

Ik draag deze weinig maar oh wat draagt ie fijn.
High Class in High Glass - Steinhart’s Vintage Trilogie.
3 “Vintage” modellen van Steinhart delen het supermooie
“Double domed” saffier en de extra grote guard-loze kroon:
De Ocean 1 Vintage, de Ocean 1 Vintage Chronograph en
de Ocean One vintage Dual Time premium.
Hier alle 3 op een rij:
Welke is het mooist ?
De Dual Time. Heb ik zelf ook gehad, erg mooi horloge.
De Dual Time is inderdaad prachtig. Ik heb hem pas sinds een paar dagen. Vooral de fotografisch zo notoir moeilijk vast te leggen zilver-witte wijzerplaat met verloop is bloedmooi en als zodanig ronduit uniek.
Ik vind hem zelfs mooier dan de z.g. Albino Rolex GMT-Master .
Mooi, ik heb deze ook. De vintage serie vind ik wel de mooiste, incl de nav b titan serie. De serie heb ik haast compleet, ik zou de zilver gouden chrono nog wel willen.
Je bedoelt de [
Steinhart Ocean One Vintage Chronograph Two-Tone 108-1124 ?
Die is meen ik overal uitverkocht, dus dat zal duur worden.
(Tenzij je geluk hebt
)
Klopt. Ze worden op eBay klein weleens aangeboden variërend van 650-1100. Voor een horloge die ik enkel in de zomer op een terrasje draag wellicht wat te gek, maar met 29 Steinharts maakt het ook niet meer uit.
Ik zit erbij vanaf het eerste uur. Er zitten wat favorieten tussen die ik vaak draag dus de keuzestress is beperkt tot een minimum.
Een deel:
Ik tel er slechts 19. Oude foto zeker ![]()
En welke zijn op dit moment je favorieten :
Mooie selectie heb je daar, veel plezier ermee!
Inderdaad een deel. Ik draag de 44mm nav b chrono, de kiga, de 47mm nav b titan en de ocean chrono het vaakst. Ik heb 5 tritons waarvan ik er slechts 1 draag, maar de rest heeft emotionele waarde. De 42 mm oceans draag ik eigenlijk nooit.
Ik zal ze een keer op 1 foto proberen te vangen. Bezig sinds 2007. Ik heb er een Ltd van uit dat jaar en de Debaufre stamt uit 2006.
En wat voor eentje, prachtig
Dank je , ik kijk al heel lang voor de " kermit " 39MM.
Hij komt nog wel een keer langs ![]()