Steinhart only

Pauper!

Ja voor dat geld moet je nu eenmaal concessies doen.

Maar ja…

3 likes

6 likes

3 likes

Ik overweeg de aanschaf van een Steinhart OVM, zijn jullie er tevreden over?

Ik heb deze gehad ( vanmorgen verkocht ), maar echt een prima horloge ( uurwerk etc. overall prima prijs verhouding ).

Wat je alleen soms hoort is dat de grijze wijzerplaat toch minder mooi gevonden wordt, en andere juist helemaal happy zijn ermee.
Ik vind het een mooie plaat met het grijs, en vind de prijzen voor de zwarte plaat versie veel te hoog.

Het zal zeker geen miskoop zijn, en je zal er lang plezier aan beleven.

1 like

Ter aanvulling /verduidelijking: de eerdere lichting vd om Had een zwarte wijzerplaat. die huidige lichting heeft een grijze wijzerplaat.
Omdat de zwarte niet meer.leverbaar Is, maar sommigen em prefereren, zijn de prijzen vd 2e handse exemplaren met n zwarte wijzerplaat flink gestegen.

1 like

Steinhart heeft van die stukjes glas die de datum vergroten, jammer dat jij dat niet hebt. Maar goed, even goed wel een leuk ding.

5 likes


Nog steeds mee in mijn schik

3 likes

Ik moet het helaas doen met een hommage aan Steinhart

Tja, dat is dus niks.
Verkopen dat ding, even doorsparen en dan een èchte Steinhart kopen :slight_smile:

3 likes

@Don_Martino: jammer voor jou, maar ik heb een gaver en ouder exemplaar (oktober 2010)

eerste Steinhart OVM (ex):

tweede Steinhart Ocean 2 blue (ex):

derde Steinart Apollon Chrono (ex):

vierde Steinhart Ocean Vintage GMT (mag nog blijven):

vijfde Steinhart Apollon (ex):

zesde Steinhart Nav-B chrono 44 (mag nog blijven):

En ja, ben er tevreden over.

7 likes

No way, dit topic… :slight_smile: OK, heb er ook een gehad. :wink: Is hier op HF ook alweer doorverkocht.

OVM gehad en veel, vooral op nato, gedragen. Was vrij zwaar op de stalen band

Altijd fijne klok gevonden

Wie heeft er een “marine b uhr?”

Ooit een gemist wegens misverstand bij overdracht…

Wil je nu soms wraak op me nemen :wink:

Heb er overigens geen, maar Is wel een erg gesloten vraag. Is er iets wat je specifiek wilt weten? Bepaalde ervaringen over kwaliteit, draag comfort ofzo?

Huh?

Die deal ging niet mis met jou toch?

Ik vind het een van de weinige steinharts met eigen gezicht. Ik weet dat ie niet populair is/was… Benieuwd of het een draagbaar ding is, of dat ie weg ligt te stoffen bij sommige eigenaars :smile:

En je weet nooit of iemand me een aanbod wilt doen… :wink:

Nee, niet met mij en ik heb er geen.

Maar met vragen als “wie heeft er 1?” Krijg je antwoorden als “ik”. :wink:

Blijft toch mooi zo’n Steinhart

6 likes

3 likes

Ja. De tweede generatie vind ik echter lelijk. En de eerste zit momenteel in een prijslift.