Steinhart only

Wat een mooi merk is dit toch! Ik
Zag op de site van Steinhart dat er een nieuwe GMT Pepsi binnenkort komt… wel een 39mm… hoe groot zijn die overige modellen? Ben een beetje steinhart fan geworden sinds kort…:slight_smile:

4 likes

Heeft iemand een foto van de lume van de nieuwe OV GMT?
Heb 2 jaar geleden de eerdere versie weggedaan, waar ik eeuwige spijt van heb.
Nu dus twijfelen om de nieuwe te kopen, echter staat de vintage lume mij een beetje tegen…

Today

5 likes

Steinhart Ocean Vintage GMT
Wat een heerlijk horloge! Solide en super mooi afgewerkt. En het ETA 2893-2 Elaboré uurwerk loopt super constant en nauwkeurig. Hooguit 2 à 3 seconden per dag te snel. Kortom; dit is ECHT waar voor je geld!

11 likes

De lume is niet te vergelijken met een Seiko oid. Het begin is heel goed maar het zakt snel weg. Daarna houdt het wel lang aan maar op een heel laag niveau. (btw; deze is 4 maanden oud).

En na 15 minuten; (het is wel beter dan op de foto, dat komt van de lave kwaliteit van m’n telefoon, maar geen heel hoog niveau). Je koopt 'm duidelijk niet voor de lume :drooling_face:

2 likes

Bedankt vh delen. Jammer vd lume idd. Ook van de wat ver uitstekende lume. Verder vind ik het een mooi horloge.

image

11 likes

De nieuwe Triton :heart_eyes:

8 likes

Oei ja die vervaagd wel erg snel. Jammer. Moet er nog eens goed over nadenken.

Mocht je hem al zat zijn, dan hoor ik het graag :slight_smile:

1 like

Met die denksnelheid van jou zit het wel snor:

4 likes

Hahaha nee die van Thijs is een eerdere versie met een andere lume. Deze heb ik zelf ooit gehad. Eeuwige spijt dat ik hem verkocht heb. De nieuwe lume vervaagd blijkbaar veel sneller…

Hee wat vreemd.

kijk de verschillen maar van Thijs en van Jakko.

Die zwakke lume had ik inderdaad gezien. Was bij mijne destijds ook (drie jaar geleden dus oude model). Waar zie jij de knallende lume van Thijs?

Nee geen knallende lume echter heeft hij de eerdere versie. Je kan dus kleur verschil zien van de lume. Mijn ervaring is dat de eerdere versie het langer vol hield dan 15 minuten.
Toch internet maar afstruinen naar een eerdere versie ben ik bang.

1 like

7 likes

Is al zeker een half jaar weg…sorry

1 like

Hm… niet verkeerd, maar ik was meer gecharmeerd van de robuusheid van de ouwe. De wijzerplaat indexen kan me wel bekoren om de lettertype van Triton na.

1 like

Weer wat leven in Steinhart only blazen

6 likes