Had jij geen racetimer in bestelling, of was dat iemand anders?
Een ander waarschijnlijk… ik sowieso niet
Is dit echt de 39mm ja? Op de site lijkt het meer een matte plaat… En bevalt hij nog steeds ?
Ja dit is echt 39 mm, alleen in het zonnetje reflecteert de plaat.
Sinds de aankoop draag ik hem iedere dag, dit kon weleens een blijvertje zijn
Ik heb goede dingen gehoord over de kwaliteit in ieder geval…
Oke boys ik kom jullie topic even hijacken.
Ik ben er vrij zeker van dat mijn volgende horloge een Steinhart gaat worden, en ik ben al zodanig ver dat mijn zoektocht is beperkt tot de volgende 3 horloges.
Pluspunten:
De looks, de prijs. Dit is de goedkoopste van de 3e en op dit moment op nummer 2 van mijn lijstje welke ik het liefst wil hebben. Ik twijfel nog wel tussen deze en de versie met datum en rode tekst Ik zie deze hier regelmatig voorbij komen en volgens mij is dit een heel goed horloge voor de prijs, iemand die dit verder toe wilt lichten?
Pluspunten: de looks, een submariner hommage en die cyclops lijkt me wel leuk om een keer in het echt te ervaren. Dit is de middelste qua prijs van de 3 en nog steeds vrij goed. Dit is de 39mm ocean one black ceramic. Is 39mm beter dan de 42mm? Draagt de 42mm groot of klein? Is de prijs te hoog voor dit horloge?
Mijn absolute favoriet, dit is echt het horloge wat ik graag zou willen hebben, iemand ervaring met dit horloge? Het enige, vrij grote, nadeel is de prijs, met 710 euro toch echt vrij stevig voor een hommage… dat is ook het punt wat mij tegenhoud en waardoor ik twijfel met de anderen.
Wat vinden jullie, door sparen voor de vintage gmt pepsi en de stevige prijs voor lief nemen voor een hommage, vinden jullie de prijs bij het horloge passen of zeggen jullie dat is echt veel te duur voor zo’n horloge.
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Let’s talk watches!
Eigenlijk geef je zelf al antwoord, als je de laatste echt het mooiste vindt, zou ik daarvoor gaan! Dan is hommage of niet niet belangrijk, daarbij zijn ze dat allemaal. Dus dat argument zou dan voor elke moeten gelden.
De 42mm draagt behoorlijk groot, zeker door de rechte kast en rechte lugs. Daar zit geen enkele kromming in. Dus of a) je moet hele platte grote polsen hebben of b) dit horloge staat niet geweldig.
De 39mm heeft dit ook; maar heeft veel kortere lug-to-lug. Ik heb 16,5/17cm pols en de 39mm draagt echt super.
39 mm, zit op bijna 18 cm pols heel mooi. Bevalt echt heel goed!
Dat is zeker waar, maar hoe zit het met de kwaliteit? Is dat de 700+ euro waard?
Dat is perfect! Ik heb ook rond de 16.5 cm polsen, dus de 39mm is dan prima! Bedankt!
Als je echt naar de kwaliteit en gebruikt movement gaat kijken ben je niet beter af dan met steinhart.
Ik zelf heb de ocean 1 42 mm en heb een normaal polske.
Ik zou zelf voor de OVM in 39mm gaan.
Van het horloge op je laatste foto vind ik de spier-witte datumschijf wat storend.
Hmm nu je het zegt tekent dat best wel af tegenover de fake patina van de wijzers en dial
Je bedoeld de “gewone” steinharts van ±400 euro?
De Ocean one 39 GMT vind ik zelf wel erg interessant. Als je naar de specs gaat kijken is er weinig anders zo mooi. Dat het een hommage is moet je van je af kunnen zetten.
De schroefde band is ook erg gaaf die van 20mm naar 16mm afloopt.
En een mooie leren band en een NATO erbij kopen en je kan alle kanten op.
Dat is dan de pepsi toch? Niet de military? Of bedoel je de gmt in zn algemeen?
De namen zijn verwarrend
De Pepsi is erg gaaf, past alleen niet overal bij qua kleur.