Steinhart only

Ik ook. :partying_face:

1 like

LOL
Bij dit formaat had vintage lume juist beter gepast :laughing:

1 like

Ja eigenlijk wel hè. Maar het is al een pluspunt dat ze naast het formaat iets laten afwijken om het model te onderscheiden.
Ook netjes dat ze de prijs gelijk houden aan de 42mm.
Ik begin al spijt te krijgen dat ik hem niet heb besteld. :sob:

1 like

Wel jammer van dat vergrootglas erop :frowning:

2 likes

Nog niemand de nieuwe two tone besteld? Wil wel eens een paar zelf gemaakte foto’s zien😬

Duurt bandje wisselen bij jullie ook altijd zo lang :sweat_smile:

7 likes

Wel als je steeds foto’s moet maken :yum:

3 likes

Vaak wel maar eindig altijd weer op staal😅

3 likes

Haha ja ik ook ! Maar ben dit keer blijven steken bij de leren NATO. Vind ik wel echt een coole look

2 likes

Wellicht interssant voor iemand hier?

1 like

“Comex” beschikbaar!

2 likes

Sold out !

1 like

Ben benieuwd of er iemand van het forum nog heeft toegehapt. Deze “Comex” uitvoeringen zijn behoorlijk gewild volgens mij.
Als die in 39mm was geweest had ik hem ook gekocht. :grin:

1 like

Ik heb de originele nog😇

Wat een gemiste kans … wauw wat kan ik hier om balen. Gewoon de 39mm variant.
Uitverkocht en ik wist er niks van.

Nergens aan knop of iets die ik kan selecteren zodat wanneer ze beschikbaar zijn, ik er gelijk van af weet? :joy:

11 likes

11 likes

Even geleden… Ondertussen zelf ook voorzien, groene variant overigens!

Ja hij is tof he! Midden januari komt de volgende batch beschikbaar. Zal ik je op de hoogte houden? :+1: Misschien dat ik hem dan zelf ook wel ga bestellen… maar zit eigenlijk nog te hopen op een 39mm “Comex”. :smile:

2 likes

Hahah jah die comex in 39 zou wel echt super super gaaf zijn. Komen die wel dan of?

1 like

Die “Comex” modellen van Steinhart zijn altijd al heel schaars geweest… Ze hebben een zwarte aluminium bezel, no-date en printed nummerials. Best wel tof!
Helaas zijn ze nog niet eerder in 39mm uitgegeven. Alleen nog in 42mm. Maar goed, ik blijf hoop houden! Ik had tenslotte ook nooit verwacht dat de Vintage GMT in 39mm zou komen. :sweat_smile:

3 likes