Steinhart only

Soms blijft de datum steken(zie foto). Steinhart gemailed en horloge is weer opgehaald. Geen klagen over de service wel jammer dat ik het horloge weer moet missen…

4 likes

Ze hebben zeker goede service👌

2 likes

MAAAUUUI, heel erg MAAAUUUI !! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heeft er hier iemand de Steinhart Ocean One vintage Military 42 mm?
Zit al een tijdje te lonken naar deze. Ziet er op de foto’s en filmpjes die ik heb bekeken goed uit, maar iets zorgt er voor dat ik de trekker nog niet heb overgehaald? Twijfel komt door de kleur van de lume denk ik.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen. En / of dat er andere modellen zijn die volgens jullie een goed alternatief zijn.

Groet,

Cris

Vandaag mijn zomer horloge gekocht, maar misschien ga ik hem stiekem ook in andere jaargetijden dragen :star_struck:

8 likes

Yup, kan ook prima in de lente :wink:

4 likes

Feli, mooie uitvoering, 42mm?

1 like

42mm

Ok dan

1 like

Nu alleen nog even de datumloep eraf tikken :face_with_hand_over_mouth:

Nee gekheid, gefeliciteerd erg mooi horloge :ok_hand:

1 like

De oude en moeilijk afleesbare ceramic bezel insert vervangen voor een nieuwer exemplaar. Ben er content mee :blush:

afbeelding

4 likes

Mooie verschijning!

1 like

Thanks!

Het was nog wel een klusje om de oude insert er af te krijgen, maar een uurtje in de wasbenzine deed wonderen :innocent:

Hoe kom je aan die insert dan? Dat is toch bijna onmogelijk

2 likes

Heel veel geluk gehad en er eentje via marktplaats gevonden.

2 likes

Ik dacht al. Begreep dat ze de inserts niet meer los verkochten.

Overigens wel apart die oude ceramische bezels. Deden me beetje denken aan de liquid metal v Onega denken door dat glimmende en vlakke geheel.
Die OSPOLMLE v me is ook zo lekker afleesbaar :see_no_evil:


Wel heel mooi maar draag hem nooit.
Misschien toch maar weg doen?

11 likes

Zonde, maar als je beslist om hem weg te doen hoor/lees ik het graag :wink:

Misschien weer even gaan dragen en komt de klik weer terug.

Bedankt voor je bericht. Nog steeds in twijfel hier. Lees wel goede verhalen over de kwaliteit :+1: