Steinhart only

Nu!!!

11 likes

Mooie blauwe Olko, gefeliciteerd.

1 like

Ik zit op de gnommon site, maar die is toch slechts $590? Hetzelfde als die bij Olko voor €490 te koop is? Of is er nog een ltd?

1 like

Raar; stond als special…
Zie hem nu ook idd bij gnomon!

Volgens mij is het een en dezelfde.
Bij Gnomon staat hij trouwens voor $570.00.

“The Steinhart Ocean 1 Pink Gold Blue Ceramic is made exclusively for Gnomon Watches and is an addition to the popular Ocean 1 collection. The Ocean 1 Pink Gold Blue Ceramic will be made in limited production. There is currently only 100 pieces made. And continuation is not decided at the moment.” :rofl:
Geweldige bezel ! :slightly_smiling_face:

Ik zie nu dus net dat Tudor m’n idee heeft opgepikt en een zilveren duiker heeft uitgebracht.
De Tudor Black Bay 58 925 ( 4000.= euro )
Geen zilveren bracelet beschikbaar :frowning:

Die nieuwe 904l ziet er echt fantastisch uit!

Steinhart is weer aan het teasen geslagen:

Ben benieuwd, al ideeën?

1 like

Ik heb geen idee. Rood en blauw zou op iets van Pepsi kunnen duiden? Maar ze hebben al de GMT’s met Pepsi bezel…

Wellicht weer een samenwerking met Olko Watches??

Geen idee. Ben benieuwd…

2 likes

Chronograph subdial?

4 likes

mijn eerste steinhart (mn dochter had er al 1)

Maar waar laten jullie onderhoud doen?
Kroon bij die van mn dochter wil er niet zo lekker opschroeven!

6 likes

Steinhart niet bepaald populair heb ik t idee!

Hoe oud is het horloge? Heb er zelf, nog, geen ervaring in. Maar schijnt dat Steinhart zelf erg goede service biedt!

1 like

Paar maanden. januari of februari

Dan is het gewoon garantie toch? Dan zeker aanbieden bij Steinhart!

2 likes

oh je heb t over waar de kroon lastig van schroeft?
Die is geloof ik ergens 2019 of misschien zelfs 18

1 like

Er zit toch 5 jaar garantie op. Of was dat v dat andere merk met n kroontje :wink:

Ik zou t es laten bekijken bij n horlogemaker voor n vrijblijvende offerte. Misschien is schroefkroon verkeerd gedraaid of versleten.
En anders met de zomervakantie naar Duitland en langs Stadtbergen gaan. Geen idee of er wat te doen valt, maar ze kunnen in elk geval naar t horloge kijken :upside_down_face:

De klantenservice van Steinhart is gewoon weg uitstekend! Even contact op nemen.

1 like