Steinhart only

wat maakt hem zo duur dan… ik begrijp soms echt niet hoe ze zo met deze prijzen kunnen gooien. moet vast een uitstekend uurwerk in zitten neem ik aan?

Volgens mij geeft ie aan dat er een 7750 top grade in zit :wink:

1 like

Ocean one black maar dan met een blauwe ceramische aftermarket bezel. Leuk ding.

7 likes

Kost een keer 150 euro. En dan nog het horloge zelf … ze weten het wel te bedenken hoor

Klopt

Ik denk dat je je daarin vergist, dat is wel een vrij prijzig (en goed) uurwerk :wink: is geen Seagull hè

2 likes

Moet wel zeggen dat het binnenste er heel goed uitziet. :+1:

1 like

Als ik even snel Google lijkt adviesprijs rond de USD 500 te zitten en inkoop 430 ofzo. Misschien dat ze nog wat korting krijgen als toch redelijk grote partij onder de ‘kleine’ merken.

Dan nog de rest als kast, wijzerplaat en daarbij ook loon, pand, etc.
Vind ik 1k best n redelijke prijs. Kan t goedkoper? Vast wel, zoals bij Uhr (ofzo, weet even precieze naam alweer niet meer :sweat_smile:). Volgens mij krijg je dan n elabore grade.

Ik houd mij aanbevolen voor een horloge met 7750 topgrade voor minder dan 1K !

Vandaag de OLKO op een bandje gezet van Ome Ali. Band is lekker soepel en sluiting is echt wel heel netjes (zeker voor het geld).

8 likes

Heeft iemand deze Ocean 2 Black hier op HF?
Ik ben vooral benieuwd hoe die draagt, met zijn 43mm.
De Ocean One zie ik hier veel voorbijkomen, maar deze heb ik nog niet gevonden.
Staat op mijn korte-termijn verlanglijstje :wink:

7 likes

Ik heb wel n Ocean 2, maar dan de 1e generatie.

Wel mooi saffier glas als bezel insert, maar minder goeie grip. Bij mij prikken de lugs wat in de pols door de scherpe lijnen.

Even plaatje vh web

1 like

Zoek de verschillen…

Ik vond de errug witte datumschijf irritant aanwezig dus…
Dit weekend een zwarte schijf geplaatst.
Wat mij betreft veel rustiger!

11 likes

En deze NA.
Wijzerplaat is geweldig mooi!
Helaas moeilijk te vangen op de foto.

12 likes

Even een totaalplaatje

14 likes

Nice!

4 likes

Schitterend die Triton 30atm!

En die Chrono marine ook! Zijn neef op leer ligt hier in de leer in de horlogebox

1 like

Wow, spaar ze allemaal!

Wat me stoort, intrigeertaan de foto is het lege vakje😉
1- Logisch want die heb je om
2- logisch want er is er nog 1 onderweg
3- logisch want zo kan je de volgorde wijzigen zonder ze uit de box te halen

Ehhh.

Niet elk uitgebracht model vind ik mooi, maar ik heb er zeker nog 4 op mijn wensenlijst staan. Hoe doe ik dat met maar 1 beschikbare plek?
Gelukkig heb ik in de andere horlogedozen ook nog wel wat plekjes over.

3 likes

Vanavond deze maar weer eens om, houd zich overigens prima staande tussen mijn Breitlings en Tudors. Veel bang for your buck….

10 likes