Steinhart shipping vraagje

En Domino’s natuurlijk.

1 like

New York Pizza in Nederland. In Paramaribo rij ik meestal even naar de worstkar en haal op de terugweg een paar koude Parbo biertjes.

1 like

Van de Steinhart Costumer Service:

3.4 Tracking Your Order
You will receive an email when your order is shipped to the email address you provided when ordering. You can track your shipment by following the link provided in your shipping confirmation email. Alternatively, simply type in the tracking number of your package on the shipping service provider´s website. If you do not receive a tracking number, please contact our Customer Service.

Ik bel ze morgen.

1 like

:wink:

2 likes

Hoi.
Heb enkele weken geleden een pilot horloge bij Steinhart gekocht. Ging snel, maar niet vandaag betsled, morgen in huis. Het heeft enkele dagen nodig.
Alvast veel plezier met je Steinhart horloge.

Leo

Had jij wel een tracking nummer? Of ook via Fedex zonder nummer?

Ik ook DPD. Tekenen verplicht, thuis zijn, :wink:. Duurde drie dagen.

Ik had wel een trackingnummer. Je zou even moeten bellen. 0049 8215433800.
Ga er vanuit dat het horloge er deze week is.

Groet,
Leo
Gentlemen’s Watch

1 like

Ja is die Steinhart echt een mannenklokje?

1 like

Absoluut!

1 like

Inmiddels heb ik een trackingnummer. Morgen is het horloge binnen. Komt goed uit want dat is de enige dag deze week dat ik van huis ben.

4 likes

:joy:

Fedex is een prima couriers dienst. Zeker op hetzelfde niveau als bijv een DHL.

1 like

Heb nog nooit een gescheurde doos van hun gehad:laughing:
Ben nu heel tevreden over de klokjes. Ook mijn ocean blue is helemaal oke nu. Hij is er 4 keer voor teruggestuurd, maar die vierde keer is er een nieuw uurwerk in gekomen en sindsdien nooit meer problemen gehad. Mijn chrono met 7750 uurwerk is zelfs een van mijn favorieten.

Groet Bert

1 like

Da’s best veel. Was dat een nieuw horloge?

Het was inderdaad een splinternieuwe klok. De gangreserve was domweg onvoldoende. De vierde keer persoonlijk contact gehad met Gunther en toen ging het goed. Nieuw uurwerk en klaar.

Groet Bert

1 like

Ok ik hoop dat mij dat bespaart blijft want ik vertrek 2 januari weer naar het buitenland. Ik heb de afspraak van morgen verplaatst naar donderdag dus kan op Fedex wachten. Ik doe hem ook gelijk om en wacht niet op de kerst. Dan zien we snel of hij deugt.

Omstreeks deze periode hebben ze vakantie bij Steinhart en zijn ze een paar weken gesloten.

Ja ik ga er maar vanuit dat horloges met een probleem incidenten zijn. Ze verkopen er zoveel.