en je hebt wat met het merk Patek Philippe?
Hoeft geen nieuwe te zijn, maar mag best wat
kosten…
Hoe pakt u dat aan?
Hendrik
Ik zou heel rustig gaan rondkijken en me goed laten voorlichten. Misschien zou ik toch wat anders kiezen hoewel ik waarschijnlijk toch bij een Nautulus blijf. Of hij uiteindelijk nieuw of tweedehands is hangt van het gewonnen bedrag af en of ik kan vinden wat ik graag wil hebben.
Een 1924 chronograaf, maar jammer genoeg een unicaat.
Maar iets, dat een zelfde soort understatement uitdraagt. Of zoiets in huidige PP collectie zit, uitgezonderd de Calatrava, weet ik niet. Dus ik zou mij moeten oriënteren. Geen ramp! Maar wellicht zou ik heimelijk overstappen op ALS of Moser
Oeps, dit was niet de bedoeling…
Als P.P. zoveel ergernis oproept, vul dan uw eigen horloge merk in!
Dit vind ik wel een mooie maar een model wat er erg veel op lijkt, uitgevoerd in titanium kostte plm 2 ton
Ik denk dat als je een vermogen wint in de loterij .en je spendeert dit aan een horloge , dat je dan weinig tekort komt en waarschijnlijk al een vette villa en lambo in je dubbeldek garage hebt.
Ik denk dat Carpe Tempus met “onze Jan B” mijn persoontje bedoeld … omdat ik er een principiële hekel aan heb om in mijn horloges een Quartz werkje te stoppen… als ie Munten genoeg meeneemt… dan maak ik een Manufactuurwerkje voor em… in materiaal naar keuze…
wat Patek Philippe betreft… in combinatie met een ineens zeer rooskleurig banksaldo?.. die Nautilus is een door velen geliefd en aanbeden horloge… maar niet door mij… ik vind de suggestie van Orisfan wel een mooie… kleur, complicaties, vorm… alles staat me wel aan… "Doetudiemaardan! dankuwelzeerbeleefd…
Als P.P. zoveel ergernis oproept, vul dan uw eigen
horloge merk in!
Kan me niet voorstellen dat PP ergernis opwekt bij de echte kenner, want het is een topmerk! Vind zelf de huidige modellen, voor zover ik ze ken, wat aan de drukke kant. Ik vind de styling van ALS en GO op het moment mooier, dus daar zou ik als eerste naar kijken. Moser vind ik een mooie Zwitser.
Hoewel ik een PP vreselijk mooi vind, de Calatrava of de Nautilus :} zou ik denk ik ook wel kijken voor een Moser of een Breguet.
Ligt een beetje aan het bedrag, maar meestal zegt men toch,; nou als ik een miljoen zou winnen…?
Dan ga ik waarschijnlijk voor een aantal… Een Patek, een Breguet , een Moser en uiteraard een hele mooie complicatie van Christiaan vd Klaauw.
Gewoon voor elke dag wat anders…
Als P.P. zoveel ergernis oproept, vul dan uw eigen
horloge merk in!
Dit vind ik wel een mooie maar een model wat er
erg veel op lijkt, uitgevoerd in titanium kostte
plm 2 ton
Dit horloge vind/vond ik ook heel mooi. Maar na me verdiept te hebben in PP en in contact proberen te komen met PP heb ik niets meer met dit merk. Wat een arroganten kwasten zijn dit zeg en willen zolang je geen geld hebt niets met je te maken hebben. Dit houdt voor mij in dat ik niets met hun te maken wil hebben als ik wel het geld er voor over zou hebben. Dus weet je zeker dat je PP wil, als de aftersale net zo beroerd is als de pre sale dan snel weglopen van dit merk.