Stel dat ik….

IWC Portuguese Chrono in rosé goud, stijlvol, tijdloos en ontzettend fraai horloge.

1 like

Ook een leuke suggestie. Is wat anders qua model dan degene die ik nu heb.

Misschien eens iets uit Japan? Grand Seiko Evolution 9 collection is wel heel mooi.

2 likes

Santos medium

Of (mijn ex) een Zenith Safari, die staat nog altijd in het blauwe deel. Echt een leuk horloge.

13 likes

9 likes

Werkt op alles, classy en sportief

Heel heel mooi ook, en apart.

Ik zou zelf een GS voorstellen, maar zolang de enige input “centen” is, kan dit blijven stuurloos rondzwalpen.

1 like

Als model je niets uitmaakt maar alleen het merk telt zou ik zeggen JLC. Anders wellicht even iets duidelijker zijn in model dat je eventueel begeert. Dresser, duiker, pilot etc.

1 like

Ja, maar dit model is een enorme krassenmagneet en het is m.i. een van de weinige horloges die er met krassen niet mooier op wordt.

1 like

Wilde eigenlijk niet reageren, want er zit wel heel weinig moeite in de vraag.
Maar kan het toch niet laten.

Zenith chrono, reverso of een leuke vintage.
Of als je een toolwatch zoekt een palagos.

2 likes

image

3 likes

Ik zal wat meer informatie geven:

Zoek het liefst een stijlvol horloge. Geen hele dikke duiker. Ben ook geen fan van veel goud op een horloge. Ik vind het verschillende merken te hebben om mee te wisselen. Maar een Rolex Submariner is wat anders dan wat ik nu heb. Ook een idee.

Dat kan :wink:

1 like

Als ik 10k over had kocht ik een Certina Action en de rest zou ik gebruiken voor versnelde aflossing van mijn hypotheek. Dan heb je waar voor je geld. :wink:

4 likes

Kan maar is lang niet zo leuk :wink:

1 like

Of 6 weken Manilla, nog leuker

3 likes

Ik zie de laatste tijd veel moois van Grand Seiko voorbij komen…

Ik had wat totaal anders gedaan, je he t al een goede basis dus doe eens gek.

Cartier.
Bijv

Iig iets met goud, goud heb je nodig.

Een Zenith Elite Classic en een Speedmaster Mitsukoshi en dan houd je nog een boel centjes over…

Beide in het blauwe deel te vinden.

6 likes

Een G Shock en 3 maanden vrij nemen

8 likes

Nee goud is echt niet mijn ding. Vind dat te flashy.

2 likes