Stel ik ga naar Antwerpen, welke winkels zijn de moeite waard?

Hell yes!

Vooral dit :point_up:t2: klinkt als muziek in de oren.

Mooi topic, prima excuus om een keer naar Antwerpen te gaan

2 likes

Mooi, die GS spring drive snowflake. Eigenlijk: wonderschoon.
Ook van de andere foto’s genoten.
Bedankt, Geeft.

1 like

Antwerpen is dan ook met voorsprong de mooiste stad ter wereld! :smile:

Die Ressence-horloges leken mij ook wel heel mooi, en erg veel leuke technologie… toen ben ik de prijs eens gaan opzoeken :flushed:

2 likes

Net buiten het centrum maar was destijds de moeite waard:

https://www.mas.be/nl?gclid=EAIaIQobChMIrerepdvV4wIVQ-d3Ch3njgpGEAAYASAAEgLvHvD_BwE

3 likes

4 weken geleden nog bovenop gestaan, 't Mas is zeker een aanrader.

4 likes

Als geboren Antwerpenaar kan ik zeggen, Antwerpen heeft alles :yum::heart_eyes::sunglasses:

3 likes

Maar niet het restaurant :-1:slechtste ervaring van 2019… en veeeel te duur ook nog. 2 karafjes KRAANwater € 18,00…

2 likes

Wie bestelt er dan ook kraanwater? Daar zit geen alcohol in.

5 likes

Het wijnarrangement was ook onbetaalbaar maar moest wel betaald worden :joy:

3 likes

Ik geloof daar geen reet van. Vooral niet met een lading opgestapelde flessen trappistenbier als avatar.

4 likes

Dan heb je niet goed gekeken, die avatar is een stapel Mont Blanc pennen, gezien vanaf de bovenkant van de dop :sunglasses:

3 likes

WK granaat werpen blijft een succes.

1 like

image

3 likes

Dat had ik inderdaad gezien :joy: ik plaag hem maar een beetje :nerd_face:

1 like

:see_no_evil:

1 like

Beste, heel fijn dat je een leuke dag beleefd hebt in Antwerpen. Nu weet je, ik ben zelf van Antwerpen maar ben al enkele maanden niet meer in de binnenstad geweest, en nu moet ik dus op een Nederlands horlogeforum zien dat ze onze prachtige kathedraal weer eens in de stellingen hebben gezet De vorige waren na 60 jaar juist weg :smile: :blush: Ik moet toch eens meer buitenkomen :wink: Tis echt geen zicht zo maar het kan zijn dat ze klok aan het restaureren zijn, ga ik toch eens opzoeken. groetjes Luce

1 like