Rond de 5k heb je een 38mm versie
Beetje wazige foto
Topic mag dicht, veel dichter bij een perfecte two-piece collection gaan we niet geraken imho!
En eens geen Rolex
Eens geen Rolex en beide toch stiekum wel heel dichtbij
Ik kies voor een Globemaster sedna gold (4-4.5k) en een aquatimer op staal (2,2-2.5k).
Waarom? Ten eerste omdat ik het allebei klasse horloges vind die je , ten tweede, maar zelden in het wild tegenkomt. Bandjes swappen gaat slecht met de aquatimer, maar die is op staal dan ook niet te versmaden. Budget voor een rubberband en een vracht met 20mm bandjes voor de omega heb je nog genoeg! De Omega lust heel graag bandjes!
Nadat je deze 2 hebt aangeschaft natuurlijk sparen voor een mooie Chrono
N.B. Mijn horloges zijn niet te koop!
Mooie clobemaster, zie je inderdaad erg weinig!
Heel wel iets speciaal qua uitstraling.
Als je deze hebt dan verdwijnt je verlangen naar een speedmaster.
Het mooiste van een nieuw horloge (en 8k kapot beuken) is juist het zoeken, ontdekken, zelf speuren…
Ik snap zo’n topic dus echt totaal niet. Komt op mij wat lui over. Heb 8k liggen kunnen jullie ff wat voorstellen maken.
Gelukkig zijn we allemaal uniek en anders. Hopelijk zit er een mooie combinatie bij voor je.
Volgens mij is dit een aardig goeie manier om nieuwe horloges te ontdekken.
Toch een aantal modellen voorbij zien komen die voor mij minder bekend waren.
Weer een paar om mij in te verdiepen.
Dressy/Sporty:!
Dress:
Dus 1 van bovenstaande horloges.
Duiker:
En 1 van deze duikers.
Groeten,
Noel.
Breguet type xx is wel een bandenswapper
Goedkopere optie is de Longines big eye chrono
Of een interessante quartz chrono
En een duiker
Deze is gaaf zeg. Heb je ook een modelnaam oid?
JLC Master Control 145.8.31
Ook in het zwart
Ik wil toch ook even de nieuwe Rolex Air-King (2016) hier genoemd hebben. Imo bij uitstek een horloge dat zowel net als casual combineert.
Geweldig
Tudor Black Bay Black 79230n
+
Omega Speedmaster Professional Moonwatch
Of
Omega Speedmaster Professional Moonwatch
+
Omega Seamaster Professional 300m
Met dit budget zou ik eerst een nieuwe of 2dehandse Rolex kopen (DJ, OP, Explorer, Air King).
Na die Rolex : laat effe weten welk budget je nog over hebt. Dan helpen we je hier verder