Stel: Je mag nog maar van 1 merk horloges kopen, welke is dat dan?

Rolex natuurlijk. Al het andere is ruk.

:wink:

1 like

Niet zo moeilijk, Seiko :smile:

10 likes

Geen gek idee :joy:

1 like

ROLEX :crown:

1 like

Ik denk dat dat Omega zou worden.
Daar zou ik er ook het meest van moeten wegdoen als het ander merk zou worden.

7 likes

:point_up_2:

1 like

Omega. Punt uit.

8 likes

Tudor of Omega, …mmm. :thinking: Tudor dan maar.

3 likes

Zou voor mij denk ik ook de tweede keus zijn. Veel varieteit en keuze, vintage, modern etc.

2 likes

Glashutte Original. Twee of drie van die en ik ben klaar

2 likes

Niets ‘stel’. Ik heb alleen maar Rolex.

1 like

Omega is ook een goede omdat dat mijn favoriete merk is, maar financieel onbereikbaar helaas.

1 like

Dat dacht ik ook met mijn ceramic SMPC als grail. Het gaat maar door…:disappointed_relieved:
Pas 2k horlogegeld bij nieuwe huiskamer inrichting gedaan. :cry:
Nu even
695420054-612x612

1 like

Dat is juist het mooie van Omega, zijn ook verschillende prijsklasses van. Ik kan natuurlijk niet in je portomonee kijken maar je hoeft geen paar duizend euro neer te leggen om een Omega te hebben.

Zeker waar! Vooral de vintages Omega’s zijn wat goedkoper dan de moderne. Maar ik ben student dus het is drama haha, plus andere prioriteiten dus vandaar.

Apple.

Echt alles. Behalve het horloge.
:grin:

2 likes
4 likes

Haha met. Nog 3.5 maanden stage te gaan is dat te laat :joy::joy:

1 like

Als ik nog maar van 1 merk horloges zou (kunnen/mogen/moeten/willen) kopen zou dat voor mij persoonlijk Omega zijn … zonder twijfel.

Waarom ?

Hebben in alle segmenten (diver - dresser - chrono - …) wel een horloge dat mij aanspreekt en de meeste van hun modellen staan goed op zowel stalen bracelet als leren/rubber bandje. Naast hun huidige lijn van nieuwe horloges zijn er daarenboven ook heel wat leuke vintage Omega horloges te vinden …

3 likes

Omega, daar heb ik iets magisch mee:

12 likes