Stel.... je vrouw heeft een zuinige bui

Ik ken maar 1 echt lekkere chinees, aan de zeedijk 113 te a’dam, maar voor je daar 200 eurie wegvreet ben je 2 dagen verder…

1 like

Dan moet je toch maar eens wat minder nauw kijken…

@Piede Is inderdaad ook een leuke. Stond ik toevallig vandaag nog even naar te kijken in de etalage. Werd zelfs buiten aangesproken door een medewerkster. Gaat kennelijk niet zo goed met de business(?). :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar volgens mij kijken we bij het door jou geposte plaatje naar het damesmodel. Herenmodel is (gelukkig) een slagje groter.

Een nieuw bandje ?

Neenee iets krijgen is altijd een mooi gebaar en mag je niet naar het bedrag kijken.
Persoonlijk zou ik eens zoeken bij Citizen of Casio.
Altijd leuke hebbedingetjes te vinden.

1 like

Ik zou voor iets degelijks gaan, waarschijnlijk een seiko kinetic:

De blue mako is een uitstekende keus! Beauty …

3 likes

‘lieverd … ik waardeer je geste enorm , maar weet je wat we gaan doen ?, we gaan voor dat geld lekker een weekend weg , jij een lekker welness hotel , gana we samen lekker eten, ‘uitslapen’ , ontbijt op bed , kinderen naar opa/oma en dan ff helemaal nix’

en zo maak je van een klein bedrag een mooie mechanische klok om je pols …

:wink:

2 likes

En dat allemaal voor 200 euro?..met zn twee?..onbijt op bed voor twee?..waar zit dat hotel?

1 like

ze zien de eindrekening toch niet ?
enige dat telt is dat je betere helft een geweldig weekend heeft en jij straks geen gezeur hebt :wink:

Schat?..ja Rene!..weet je nog dat weekend?..ja was leuk ja…ja he?..nee Rene je gaat niet op die toer hoor…grrrrrrrrrrrrr

3 likes

Hoe noemen ze dat: de emotionele bankrekening weer aanvullen toch? Komt vroeg of laat altijd van pas😏

Dat absoluut…tot 200 euro…vrouwkes zijn niet dom…onthouden wel goed.

Gaan we samen, zo onder ons tweetjes, nog eens zo’n leuk weekendje doen schat ?
Nee, je hebt al horloges genoeg !

2 likes

Moet je wel ff je jeep overspuiten en in gepaste outfit rijden heh :wink:

1 like

Dus zo stroomden de Breitlings binnen :wink:

1 like

naahhhhh… was al zo toen ik haar leerde kennen, ‘anders breng je het toch maar naar de kroeg en de hoeren’ en 'jouw centen , jij werkt ervoor , je doet er maar mee wat je niet laten kunt (zolang het maar niet naar de hoeren gaat)"

1 like

Voor €200 zeker deze:

Ik kwam hem tegen in een andere sectie van het forum en verschrok me van zijn betaalbaarheid!
Mooi!

jammer dat de rente negatief is :wink:

Mooi ding inderdaad!

Die zou ik ook wel willen