Uit welke kunnen we kiezen om tot de conclusie te komen dat deze de beste ooit is?
Het antwoord op de vraag of HF het beste horloge forum is, weet ik eigenlijk niet zo goed en hangt af van de vraag; beste waarvan, beste van wie, beste op basis van wat? enz. Maakt ook niet zo veel uit.
HF is met stip het meest levendige forum, onderhoudend, leerzaam, leuk en soms verbazingwekkend in de breedste zin van het woord.
Schrijf bijvoorbeeld eens een topic met als onderwerp het R-woord of over het Japanse S en je krijgt een gegarandeerd een levendige topic en waarbij je bij je jezelf op een gegeven moment afvraagd, waar ging het ook weer over. Het gaat er soms ruig toe en als het te gek wordt, verdwijnt het topic uit beeld…
Leuke topic!
Denk dat we tandartsen moeten uitsluiten
Mooi forum inderdaad.
Alleen vind ik het een beetje jammer dat er bijzonder veel geluld wordt over 2 merken : Rolex en Seiko.
Soms lijkt het wel of er niks anders bestaat, gelukkig weet ik beter…
Kennen ze niet daar, humor. Ja André van Duin humor snappen ze wel.
Ik koop graag schoenen en ook altijd als ik in Duitsland ben. Als ze dan naar mijn maat vragen zeg ik: 40-45
Ja HF is leuk!
Uhrforum niet lees ik
En als je condooms wil in Duitsland? Zeg je dan 14-18???
Deze cijfers ken ik wel
Hey…er is een topic over schoenen met matchende horloges… Dus bijna compleet hier…
Conclusie: het is hier top
HF = Beste en leukste forum die er is
Het is HF op het HF…
Ik vond dzvl ook heel erg leuk… heel heel erg leuk…
Ik vind leuk
Yep, lekker paar keer per dag even op mijn telefoon kijken. En zeker het blauwe gedeelte krijgt vaak mijn aandacht. Ook altijd heerlijk om de NA te lezen.
Maak ik wel wel er 1 over mooie vrouwen:)
Ahh, lekker wat rust op mijn oude dag.
Heerlijk tijdverdrijf om hier lekker rond te struinen. Interessant, grappig, mooie plaatjes en ook leuke mensen ontmoet. Blijf hier nog wel een poos rondstruinen
Dubbel leuk dus … het kan niet op!
Zoals ik weleens vaker- altijd eigenlijk- zeg tegen nieuwe leden die zich hier voorstellen…
“Welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!”
… en daar is alles mee gezegd.
Hahaha, zie het nu pas. Even aangepast