Mocht gewoon hoor.
2, 10 en 15. Ik stem meestal niet in dit topic, want ik kan zelf niet fotograferen. Maar ik heb iets met het flirten met de dood. Dat maakt het wat behapbaarder.
2, omdat ik die begraafplaats zo mooi vindt. Is het dat Amerikaanse veld in Normandie? Met al die slachtoffers van Operation Overlord?
10, vanwege die dode tak. Ja, zo gewoon is de dood. We struikelen er elke dag over.
15, omdat deze prachtig bedacht is. Het ziet er echt uit, een moordslachtoffer in het forensisch mortuarium.
15, 17 en 19, Da’s niet zo moeilijk.
Zal close worden, met heel veel stemmen want errug leuke foto’s.
Complimenten voor deze top 3.
Unboxing wordt wel een ding
.
Briljant!
1 of 17, toch voor 17 gegaan.
Whoehahaha
Thanks boys!! Het kan zo simple zijn.
Je moet er maar op komen
Dit is een leuk onderwerp, ik dacht dat ik op drie foto’s (17, 15 en 12) had gestemd, maar helaas kan ik er maar een (12) terugvinden. Ligt aan mij, ben niet zo handig😂.
Heb precies hetzelfde zie ik nu. Ben wel handig.
Nr 19. Zeer verdient trouwens.
Update, kon nog weer 2 keer stemmen. En dus nu weer ok. Wel apart.
Nee was in Belgisch-Limburg bij de plaats Aubel
Indrukwekkend!
Yup en zeker wanneer je (net als ik zei de gek) de moeite neemt om een paar honderd teksten te gaan lezen, valt het je wel op : geen geb. datum alleen de rang, de sterfdatum
de eenheid, bataljon, compagnie, divisie waar ze in vochten , en dan vooral de leeftijd waarop ze stierven…
Gemiddelde leeftijd denk ik 20 of 21 !!! jaar.
Dan voel je pas wat een offers er gebracht zijn voor onze vrijheid.
Vergeten we weleens inderdaad.
Was laatst voor het eerst in Margraten, erg indrukwekkend.
Heb net de 10 afleveringen van Band of Brothers gekeken… wat een hel hebben die doorstaan. Ook die het hebben overleefd. We mogen idd veel respect voor hebben. In Amerika doen ze dat beter. Daar voel je als Veteraan een stuk gewaardeerder.