STEMMEN: Foto challenge #96 De Dood

Laat die jongen zelf eens rustig nadenken over een thema, als ik in zijn schoenen zou staan zou ik alles wat hier voorgesteld wordt bij voorbaat skippen.

Stelletje bemoeials :wink:

4 likes

Dat wordt fotoshop of horloge op de i-pad leggen. Daar ga je niet gelukkig van worden. Ik kan mijn vriendin nooit overtuigen om haar haar te blonderen :man_shrugging:t2:

2 likes

Heb je geen buurvrouw of schoonmoeder die aan het signalement voldoet?

2 likes

Ik heb inderdaad een idee :see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:. Helaas zo werken maar zal het van het weekend in orde maken. Eventueel @Blufkakel zijn expertise inschakelen.

2 likes

Neen, die zijn… anders.

1 like

Van mij ook gefeliciteerd, benieuwd naar jouw thema!

Hoi

Gaat het over mannenliefde?

2 likes

Hoe zou het eigenlijk met deze meervoudig fotochallenge-winnaar zijn? Het laatste bericht dat ik langs zag komen kwam uit de binnenlanden van Zaïre. Maar dat was in februari. Ergens vrees ik toch altijd weer dat Jotun de verkeerde is tegengekomen op een van zijn militaire en/of amoureuze strooptochten.

Laat ons bidden.

2 likes

Het laatste wat ik van hem heb gehoord, is dat hij onderweg was naar Val Verde voor een missie, maar dat is alweer een paar maanden geleden.

2 likes

Mijne nog steeds niet gevonden na afgelopen week. Ik sla dus over.

2 likes

Heb je al die kleine lades van @colnago al eens gecontroleerd? :face_with_monocle:

4 likes

Hopelijk raakt ie de sleutel kwijt :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Hoi,. Ja zag het 3x! :ok_hand:
:grin:

Klopt. Ik zie nu dat je ‘Japan’ gewonnen had, en was niet jouw thema. Zat even op het verkeerde been. Gebeurt vaker laatste tijd. :thinking:
:grin:

1 like

Op je been zitten is sowieso geen goed idee. :smiley:

1 like

Knelt behoorlijk af. :grimacing:

1 like

:pensive: :pray:

2 likes

Hoezo, hij is toch nog steeds onder ons, onidan?

2 likes

"Jotun
No rain but thunder, and the sound of giants.

29 sep. '20

Laatste bericht

14 aug. '21"

Niet actief meer?

:point_down:

Heel actief zo te zien.

2 likes