Uitslag HF foto challenge #11 - Thema: GLAS

En we gaan weer stemmen!
Er zijn weer allemaal top inzendingen ingestuurd, maar er kan er maar 1 de beste zijn :muscle:
Het valt niet mee om foto’s te laten afvallen, dus ik heb weer 19 foto’s geselecteerd.

De afgevallen foto’s waren eveneens erg goede foto’s, maar helaas moeten er een aantal afvallen.

Op naar de selectie;

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 15

Foto 16

Foto 17

Foto 18
horlogeforum

Foto 19

Breng hieronder je stem uit :pencil2: :white_check_mark:

  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

Stemmen kan tot zaterdag 4 april 10:00u :hourglass:

De winnaar krijgt eeuwige roem in “The Hall of Fame” en heeft de eer om weer een leuk thema bedenken voor editie 12!

Succes aan de deelnemers!

7 likes

Zet 'm op, nummer zeven. Lekker sfeertje!

1 like

19 is pas sfeervol.

2 likes

Die foto’s zijn wel geplaatst in een lage resolutie.:scream: je kunt ze niet vergroten zodat ze scherper worden.

1 like

Ik twijfel tussen foto 5 en 18.

Ik kies toch voor 5.

Je hebt inderdaad gelijk.
Ik weet niet hoe ik dit wel voor elkaar krijg met zoveel foto’s. Viel me op dat dit in meerdere voorgaande stemrondes ook het geval is.

1 like

Heb het nu gefixt. Lag aan de manier van de foto’s downloaden vanaf het inzendingen-topic…

2 likes

Jippie! Had al de meeste likes, dus dit moet helemaal goedkomen. :joy::joy::joy:#StemOp8

2 likes

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Thanks voor de support! Hij gaat lekker vooralsnog

Heb mijn eigen stem aan mezelf toebedeeld, alle beetjes helpen :sunglasses:

2 likes

Ik twijfel tussen 7 en 8.
7 is erg leuk bedacht en er is moeite voor gedaan. Complimenten voor het verspillen van thee ipv whisky :tumbler_glass:
8 is wederom de beste foto qua instellingen van de camera en gewoon een prachtige inzending.

3 en 10 vind ik ook leuk verzonnen en zijn ook een stem waardig. Lastig :thinking::thinking::thinking::thinking::thinking:

Ok, het wordt nummer 7.

Jammer genoeg zelf niet mee kunnen doen deze keer, dit was wel een tof thema.

5 likes

Yes! Dank

Haha, dat spul is veel te lekker om te verspillen

3 likes

Zo is het maar net :tumbler_glass::yum:

2 likes

Zo is het!
Ik heb niet op mijzelf gestemd. Heb ik niet nodig, ahum … #StemOp8

De kwaliteit van de inzendingen wordt echt steeds beter, ik vind het deze keer best wel moeilijk ‘de mooiste’ er uit te halen. Mijn stem gaat naar een foto die ik gewoon ontzettend leuk en creatief vind, ik ga voor "KLOK"TAIL. Foto nummer 4 van @Koppie. Ontzettend leuk bedacht met de schaaltjes en meerdere horloges in het plaatje, voor mij is dit dé winnaar! :ok_hand:

Keep voting guys … :sunglasses:
Dank je wel!

:rofl: :joy:

5 likes

Wat een lekkere foto’s. De kwaliteit gaat elke ronde fors omhoog!

1 like

Dat zijn niet bepaald subtiele marketing uitingen die je over ons uitstort. Gebrand op de winst, ook al ben je met 3 eerdere keren winst sowieso al de HF foto challenge koning :crown:

Hoe leuk zou het zijn wanneer iemand anders een keer de winst pakt. Nummer 7 ofzo… :innocent:

2 likes

Hahaha, :joy: ik gun het je! Serieus. Maar het gaat niet vanzelf. :wink:

1 like

Ik heb zeven gestemd omdat die meer verhalend is met nog steeds een goede sfeer en compositie. 19 is ook sfeervol, maar zegt minder op één of andere manier.

Kortom: Voor mij honourable mentions to 19. En 18 wegens lekker kleurrijk. En 17 voor de ironie van een tank in een dunwandig wijnglas.

3 likes

Aha…je moet ook lobbyen…nr 6 met stip. Is precies waar deze tijd om vraagt. Zon, kleur, warmte en wat mysterie.
En niet te vergeten een horloge :grin:

5 likes

Dank voor het compliment!