Nog een warme oproep om te stemmen, op de foto van mijn dochters uiteraard
Sluit gerust aan bij de kopgroep!
Wordt nog spannend. De dames hangen er krap achter.
Misschien moeten ze de boel saboteren, maar wie weet redden ze het op eigen kracht.
Ik zie de meiden van @Kad vanuit de achterhoede al naderen.
Misschien omdat @Harpoen en ik de benen stilhouden voor de eindsprint? Beide van 14 naar 13%. Als dat maar geen sûr place wordt, want dan worden we op een hoop gereden tijdens de massasprint.
Die voorop heeft zeker weten doping gebruikt. Verspilde energie…
Wat een koers is dit!
Oeiii het is bijna zover….
Dan ga ik maar voor de demarrage.
Geen gouden beker voor mij hoor, scheelt uiteindelijk 2%, ik 13 en Harpoen 15% van de geldige stemmen.
We gaan het juryrapport wel afwachten.
Wat een zenuwslopende strijd! @Harpoen grijpt de overwinning met 15% en verslaat @Cav, die met 14% nét achterblijft en een ere plaats voor de dochters van @Kad! Kom op meiden jullie hebben talent en er komen nog heel veel kansen voor jullie! Het bleef tot het einde spannend, en @vierport mag zich troosten met de troostprijs. Wat een spektakel!
Ben benieuwd naar de volgende wedstrijd @Harpoen!?! Aan jou de eer!
Het was leuk om te organiseren en mooi om alle creatieve inzendingen te zien! Mooi weekend iedereen
Van harte gefeliciteerd @Harpoen! (sorry Dennis)
Dames @Kad knap gedaan!
@lugten bedankt voor het leuke thema en de organisatie!
Wow, met één stem verschil toch nog gewonnen, hoe is het mogelijk
Sneu voor @Cav
Ik dacht een uurtje voor tijd dat je voorsprong genoeg was, maar volgende keer heb je vast weer een kans.
Bedankt @lugten voor het leuke thema en de goede organisatie, het was een uitdaging om mee te doen
En een troostprijs voor @Vierport is te weinig, het is zijn winnende idee
Sneu? Ik had het prima naar mijn zin en je had een geweldige foto die we allemaal hadden willen, maar niet hadden durven maken! Terechte winnaar. Gefeliciteerd!
@lugten bedankt voor deze challenge, ik heb serieus een week na zitten denken hoe ik dit thema moest aanpakken. Erg gaaf, dat hele proces.
Gefeli!!
En geplaatst