Stemmen HF Foto Challenge #124 - Horloges in beweging

Nog een warme oproep om te stemmen, op de foto van mijn dochters uiteraard :hugs:

4 likes

Sluit gerust aan bij de kopgroep!

1 like

Wordt nog spannend. De dames hangen er krap achter. :grimacing:

2 likes

Misschien moeten ze de boel saboteren, maar wie weet redden ze het op eigen kracht. :clap:t3:

2 likes

Ik zie de meiden van @Kad vanuit de achterhoede al naderen.

Misschien omdat @Harpoen en ik de benen stilhouden voor de eindsprint? Beide van 14 naar 13%. Als dat maar geen sûr place wordt, want dan worden we op een hoop gereden tijdens de massasprint.

Die voorop heeft zeker weten doping gebruikt. Verspilde energie…

:loudspeaker: Wat een koers is dit!

5 likes

Oeiii het is bijna zover….

Hopelijk geen lekke banden op laatste moment. Even bikkelen nog.

1 like

Dan ga ik maar voor de demarrage. :motor_scooter::dash:

1 like

Volgens mij had @Harpoen de beste benen!

We gooien hem in de lucht! :clap:t3::clap:t3::clap:t3:

2 likes

Heel mooi Dennis! :trophy:
:wink:
( waar bemoei ik me mee. Excuus @lugten )

1 like

Geen gouden beker voor mij hoor, scheelt uiteindelijk 2%, ik 13 en Harpoen 15% van de geldige stemmen.

We gaan het juryrapport wel afwachten.

1 like

Wat een zenuwslopende strijd! @Harpoen grijpt de overwinning met 15% en verslaat @Cav, die met 14% nét achterblijft en een ere plaats voor de dochters van @Kad! Kom op meiden jullie hebben talent en er komen nog heel veel kansen voor jullie! Het bleef tot het einde spannend, en @vierport mag zich troosten met de troostprijs. Wat een spektakel! :tada::fire:
Ben benieuwd naar de volgende wedstrijd @Harpoen!?! Aan jou de eer!

Het was leuk om te organiseren en mooi om alle creatieve inzendingen te zien! :camera_flash:Mooi weekend iedereen

9 likes

Van harte gefeliciteerd @Harpoen! :trophy: (sorry Dennis)
Dames @Kad knap gedaan!
@lugten bedankt voor het leuke thema en de organisatie!

4 likes

Gefeliciteerd @Harpoen :clinking_glasses::+1:

1 like

Gefeliciteerd @Harpoen

1 like

Wow, met één stem verschil toch nog gewonnen, hoe is het mogelijk :blush:

Sneu voor @Cav
Ik dacht een uurtje voor tijd dat je voorsprong genoeg was, maar volgende keer heb je vast weer een kans.

Bedankt @lugten voor het leuke thema en de goede organisatie, het was een uitdaging om mee te doen :+1:

En een troostprijs voor @Vierport is te weinig, het is zijn winnende idee :white_check_mark:

8 likes

Sneu? Ik had het prima naar mijn zin en je had een geweldige foto die we allemaal hadden willen, maar niet hadden durven maken! Terechte winnaar. Gefeliciteerd!:clinking_glasses:

@lugten bedankt voor deze challenge, ik heb serieus een week na zitten denken hoe ik dit thema moest aanpakken. Erg gaaf, dat hele proces. :pray:t3::pray:t3:

3 likes

Gefeli!! :+1:

1 like

En geplaatst :smiley:

4 likes

Telepathie, ik maakte tegelijkertijd deze.

Ik zal even mijn best doen voor een echte inzending. :wink:

2 likes