Stemmen HF foto challenge #71 Groen en geel

Nachtvissen?

1 like

Bijten ze wel consequent

1 like

On topic graag, heren. Dank.

1 like

Dat belooft weer een fotofinish te worden :drum:

3 likes

Zeker! Het is maar net met welke foto je de meeste klik hebt. Of je laat meewegen dat de maker een cameraatje van je is. Dat laatste is natuurlijk vooral begrijpelijk voor mensen die op basis van de foto’s zelf, Nikon den kiezen. Al laten wat mij betreft personen die puur stemmen op de fotograaf, zich wel een beetje Canon.

Ik had trouwens die prachtige ‘Wilson’ van @FransT (de maker van de winnende inzending voor het filmthema met een grandioze Full Metal Jacket verwijzing) wel een stukje hoger verwacht .

5 likes

stop it

2 likes

Ik erger me groen en geel :drum: aan die weerspiegeling op het glas. Dát valt weliswaar binnen het thema maar ik vind het wel afbreuk doen aan de foto.

En ananassen zien er gewoon vet onaantrekkelijk uit!!!

2 likes

Was helemaal lollig geweest als er ook een stuk pizza op stond.

4 likes

Haha die toelichting had ik wel ff nodig :grimacing:

1 like

Valt niet te doen om die weg te laten, zeker niet buiten. Dat glas van een Aquis is ook bol hè. …glimt alle kanten op.
Maar goed, het horloge staat er trouwens ook heel onscherp op. Na 88 pogingen geloofde ik het allemaal wel.

2 likes

Held.

1 like

De resultaten zijn bekend. Het leek een fotofinish te worden, maar uiteindelijk hebben de boobies toch overtuigend gewonnen van de Nomos Photoshop. Gefeliciteerd aan de winnaar @Blufkakel en bedankt voor het meedoen voor alle verliezers.

kick-jean-claude-van-damme

Oh wacht, een fotowedstrijd heeft alleen maar winnaars.

7 likes

Ik vroeg mij al af wat die Duitsers hadden gesnoven om met een geelgroene uitvoering van de Zürich te komen. :joy:

Sauerkraut…

@Blufkakel Gefeliciteerd!

1 like

@Blufkakel Gefeliciteerd :tada::bouquet::green_salad:

@Blufkakel beste foto wint! Was die schermtekst ook al een voorbode van het volgende thema?

2 likes

Bedankt allemaal!

De nieuwe challenge is live: HF Foto Challenge #72: Spuiten en Slikken

3 likes

Bijna vergeten.
Mijn foto " foto 8" was mijn 2e inzending.
Is nix illegaals aan.
Was bij het plaatsen al gemeld.

Ook weer bijna vergeten . Gefeliciteerd @Blufkakel

1 like

Als medegroenteboer zie ik het door de groene vingers. :leafy_green:

1 like