Van harte met deze prestigieuze overwinning met 40% van de stemmen en aan @GiveMeYourDough de eer om de 10de ronde te organiseren en een nieuw thema te verzinnen als je daar tenminste zin in hebt. Als je een 'template’van het openingsbericht, met de regels enzo (in opmaak) wil stuur een PB. Deze heb ik van Junior ontvangen en is zeer gemakkelijk.
Ik vond het ontzettend leuk om te doen. Ik denk erover om hierna nog maar een keer te winnen, dan mag ik het weer organiseren … . Iedereen bedankt nogmaals voor het meedoen en voor het stemmen!
Bedankt allemaal voor jullie stem en de leuke reacties! Echt gaaf! Leuk ook om te zien dat er überhaupt zoveel mensen stemmen in dit topic.
Ik vind het wel grappig dat ik twee keer heb gewonnen met één van de lelijkste en goedkoopste horloges van het forum. Zo zie je maar dat het niet altijd mooi of duur hoeft te zijn.
Hopelijk motiveert dat nóg meer mensen mee te doen met de volgende ronde.
Edit: de nieuwe ronde staat inmiddels al online. Succes met het maken van de foto’s! Ik ben benieuwd!
Gefeliciteerd @GiveMeYourDough met deze Foto Challenge. Ik ben blij dat ik ook bij de favorieten zat en toch nog op de 2e plaats eindigde.
Iedereen ook bedankt voor jullie stem
De volgende Challenge weer van de partij. Ben benieuwd wat het thema wordt.