Stemmen HF fotowedstrijd #34

ik stem voor:

2 - klassieke compositie goed uitgevoerd
14 - originaliteitsprijs
19 - voor moed en zelfopoffering

P.S.: de lelijkste foto in de reeks is de mijne. :joy:

Even dit topic omhoog. Ik heb maar 5% van de stemmen. Dat kan niet natuurlijk.
Ik ga later de ‘making of’ nog plaatsen :+1:

Dat kon natuurlijk maar één foto zijn, want die steekt met kop en schouders boven een wat matig veld uit. Hoe dan ook zes gestemd, met eervolle vermelding voor foto vier en veertien.

Ik merkte ook dat ik me lichtjes ergerde aan foto één. Waarom die dame er bij de haren bij moet worden gesleept is me een raadsel. Het voelt ook als een slechte sjop, maar dat terzijde.

Wel nog eervolle vermelding voor de zelfopoffering van foto 11. Ik heb zo’n fles van die Suntori Chita thuis staan, en het is pure bagger. Mijn condoleances, ik houd het voortaan liever op de Nikka distilleerderij. Maar dat je er voor de helft doorgekomen bent: Stalen ballen.

1 like

Apple & Pink Lady. Zo moeilijk was die niet. :joy:

1 like

Klopt, hij was heel makkelijk. :thinking: :slightly_smiling_face:

1 like

Makkelijk is persoonsafhankelijk. Ik vind het bijvoorbeeld weer heel makkelijk om een horloge onder controle te houden bij het fotograferen. :wink:

3 likes

hij was nog gemakkelijker geweest als je daadwerkelijk een foto van een roze dame had genomen en niet van een bruine ladyboy

shots fired

3 likes

Right in the feelies. Gast. Au.

Maar wetende dat die Pink Lady foto van jou komt krijgt het een andere dimensie. Is het post-ironisch? :slight_smile:

1 like

En de winnaar is foto #6 door @Switch. Van harte gefeliciteerd met deze prachtige plaat.

8 likes

Gefeliciteerd!

Zo zie je maar dat je met de meeste likes uiteindelijk 5e wordt :see_no_evil::rofl:

2 likes

Van harte gefeliciteerd! Thuis heb ik verteld dat ik inmiddels voor de 18e keer heb gewonnen :hugs:

1 like

Van harte @Switch! Mooie foto, met alles in balans. Lekker horloge ook, leent zich prima voor dit plaatje. :camera_flash:

Yeah, ik heb zelf ook weer eens een prijsje! :partying_face:

Laatste met maar één stem en niet eens mijn eigen stem, maar een stem die ook nog eens per ongeluk is uitgebracht …

… heel fijn, waarvoor dank. :ok_hand:

9 likes

ik had meer stemmen voor #18 verwacht, prachtig kleurenpalet, als de horloges recht naast elkaar hadden geleden en de ondergrond iets gedraaid…

Proficiat @Switch. Benieuwd wat de volgende ronde word.

Ook gewoon voor uitkomen…! :rofl:

1 like
2 likes

Dan wil ik toch even m’n ‘making of’ delen.
Mijn inzending was een collab met photoshopguru @anon50762135

En daarna de nabewerking.

Helaas net niet goed genoeg voor een top-5 notering :joy:

1 like

:joy:

1 like

Rasoptimist :joy:

3 likes

Ik onderschat keer op keer de fotografische wansmaak van de (stemmende) HF’ers. :joy:

4 likes