Stemmen HF Fotowedstrijd #39 - BOKEH

Foto 6, 8 en 14 gestemd waarbij 8 licht favoriet is.

@Findus Gefeliciteerd :partying_face:. Verdiende win!

2 likes

Bedankt!
Ik zal vanavond of morgen een nieuw topic aanmaken met het volgende thema!

6 likes

@jotun ging uit van het aantal likes per dag om te voorkomen dat de eerste plaatser een groot voordeel heeft ten opzichte van iemand die last minute een foto instuurt, dat was best slim bedacht.

2 likes

Lees het zojuist, volgens mij heb ik ook op jou gestemd, van harte gefeliciteerd en ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp!

Leuk. :partying_face:

Nee.

Want dan is er geen sprake meer van een voorselectie door de winnaar van de vorige editie. Dan bepaalt ‘de meerderheid’ (vaak vooral de vriendjes) wie er in de stemronde mee mag doen. De voorselectie is juist een voorrecht van de winnaar van de vorige editie, geheel ondemocratisch. Hartsikke leuk! Dat je er soms niet doorkomt, jammer dan. Volgende keer beter. Niet huilen.

Oh enne als men iets brandhout vindt, prima. Maar dat telkens weer roepen (vaak zonder ook zelf mee te doen) is een beetje zielig. Het is al vaker gezegd, niet iedereen heeft dezelfde smaak en het is hier geen fotoforum dus de kwaliteit is soms ondergeschikt aan de moeite die iemand ervoor doet.

Toedels! :beers:

12 likes

slecht geslapen?

2 likes

True, maar sommigen leunen sterk op die likes, omdat ze het lastig vinden om een selectie te maken, zo heb ik de indruk.

Da’s voor in de open haard toch? :wink:

1 like

Wie ik? Valt wel mee. Was wel redelijk vroeg wakker, ben dus helemaal fris … :wink:

Ben wel een beetje klaar met dat gezeur telkens. Accepteer gewoon dat dit leuke initiatief is zoals het is enne doe vooral zelf mee als je iets te klagen hebt. Vanaf de zijlijn is het té makkelijk. Vind ik. Overigens geldt dit niet voor iedereen natuurlijk.

Er zijn mensen op HF die principieel anderen nooit een like zullen geven, vandaar mijn opmerking over “vriendjes”. Likes zegt wel iets, tegelijkertijd ook helemaal niks. Laat het lekker aan de organisator(s eigen smaak). Niks aan de hand.

5 likes

Van harte @Findus!

1 like

Ik had de meeste likes geloof ik (in ieder geval lang) maar ben vierde geworden. Was wel de eerste inzending😁

1 like

@Findus gefeliciteerd, fraaie plaat die ook mijn stem kreeg :+1:

Ook @TomTom bedankt voor het onderwerp, de organisatie én de tip om naar de mogelijkheden van je smartphone te kijken. Daardoor kwam ik er achter dat er een vooraf instelbare scherptediepte op zit en daar heb ik optimaal gebruik van gemaakt, dus geen filter achteraf.
Met mijn derde plaats ben ik heel tevreden :blush:
Allemaal bedankt die op foto 3 hebben gestemd en er extra lovend over zijn geweest :+1:

Wat scheelde dat weinig, @Mipnick en je had mijn stem ook nog, mooie foto man :smiley:

4 likes

Thanks! Die van jou was ook tof👍🏼

2 likes

Dat noemen wij een graadmeter :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb mij onthouden van waardeoordelen dus vond dat je wel een zwaar antwoord onder het citaat uit mijn tekst zette. Ben het verder wel met je betoog eens hoor

1 like

Ja eerste in een topic is altijd pole position uiteraard :slight_smile:

1 like

eh, ik deed gewoon de mensen door die ik aardig vind

1 like

Ik kan mij anders geen poll met slechts twee keuzeopties herinneren.

1 like

minst onaardig dan

1 like

Proficiat @Findus eindelijk een Sinn die de wedstrijd wint. 🤸

1 like

@Findus ,van harte gefeliciteerd!

Ik ga de moderatie vragen je op te nemen in

De lijst van de eeuwige roem.

Succes met de uitvoering van de nieuwe ronde!

2 likes