UITSLAG HF foto challenge #4

Woehoe!!! Heb al 3 stemmen! Tegen 0 vorige keer!!

2 likes

Zelf vergeten te stemmen? :joy:

Ik ben niet eens in de selectie geraakt :sob: :joy: :rofl:
Volgende keer wat meer NL denken; felle kleuren, pijltjes-schaatsen-geweren(?), en gewoon betere foto :blush:

2 likes

Op jezelf stemmen is niet echt netjes of wel?:grin:

1 like

Nee ben het met the young one eens… leuker om op een ander te stemmen.

3 likes

4f08d90b90519606254c47c563eb373f

Eens en laat die ander dan maar op jou stemmen. :wink:

2 likes

Voor mij nr 1. Gelijk van huis uit duidelijk de mooiste :ok_hand:t4:

1 like

Allemaal knappe foto’s congrats😎!

1 like

image

1 like

Mooie selectie deze keer!

1 like

Oef, lastig hoor. Gegaan voor foto 9, waar beweging in zit (ik begreep dat de dobbelsteen er op het laatste moment ingegooid werd). Jammer van de Breitling Navitimer, dat zuigt, omdat ik die zelf niet heb, maar daar kijk ik maar even overheen. :roll_eyes:

1 like

GhxtkYP

Met nog ruim 24 uur te gaan kan het nog alle kanten op, … don’t forget to vote! :sunglasses:

Waar? Hier:

Nog een paar uurtjes! :sunglasses:

vote

1 like

We hebben een winnaar! :camera_flash: :tada:

De winnende foto (nummer 1, letterlijk…) is gemaakt door @HansvR, van harte Hans!

Hans, aan jou de eer de vijfde ronde te organiseren en een nieuw thema te verzinnen als je daar tenminste zin in hebt. Als je een ‘template’ van het openingsbericht, met de regels enzo en in opmaak wil stuur me een PB. Die heb ik bewaard.

Ik vond het leuk om te doen, iedereen bedankt voor het meedoen en stemmen. :ok_hand:

Hieronder nog even de slotstand! De poll is inmiddels gesloten.

10 likes

Gefeliciteerd @HansvR mooie foto!

1 like

Trouwens, op de valreep heeft @Stephannl een stem gekregen! Dat maakt dat @Jurk de rode lantaarn, verkregen tijdens de vorige editie, nog even op zijn schouw mag laten staan. :rofl: :joy:

3 likes

Een welgemeende en oprechte proficiat aan de winnaar! Het was absoluut de beste foto en verdiend gewonnen !!
Ik ben zelf ook best blij dat ik 2de ben. Dat had ik dan weer echt niet verwacht maar het voelt wel erg goed aan omdat ik nog maar pas begonnen ben met foto’s maken met mijn recent aangekochte (gebruikte) camera en macro lens.

2 likes

Ha, leuk!

Zekers! Ik stuur je morgen even een berichtje.

1 like

Hé, sta ik toch nog net in de top 5.
Nice.
En @HansvR gefeliciteerd!

2 likes

:face_with_hand_over_mouth:

1 like

Een terechte winnaar. Prachtige foto :clap:t3:
Leuk om te zien dat er zo veel wordt gestemd.

1 like