Stemming tijdelijk opgeschort! Verkiezing mooiste horloges op het Horlogeforum.

P.O.I.D.N.H.! :wink:

En ja forumsoftware dit is een begrijpelijke zin.

Tja
Dit snapt toch iedereen

1 like

Ben ik nog op tijd?

Neeheee :joy:

Mooiste horloge op Horlogeforum verkiezing. Foto’s + merk en model noemen! Nomineren mogelijk tot 12 maart a.s. 19:00 uur.

De poll is gemaakt en er kan gestemd worden.

Let op: er kunnen 3 horloges genomineerd worden in de volgorde 1e, 2e en 3e keuze. De 1e keuze scoort dus hoger dan de 2e en 3e keuze.

Per pagina kan er 1 keuze worden gemaakt. Er moeten dus 3 pagina’s doorlopen worden.

Ik weet dat iedereen zijn eigen horloge het mooist vindt maar ik wil iedereen toch vragen om 3 horloges van andere leden te kiezen. Wel zo leuk en sportief!

De poll is actief tot woensdag 20 maart a.s. 19:00 uur zodat de meeste van ons ruim de tijd hebben om te stemmen.

Dan tenslotte hierbij de link naar de poll:

18 likes

:roll_eyes: volgens mij zijn jullie de mooiste vergeten. Naja, kan ik iig niet op mezelf stemmen… :v:

Gestemd op de Patek :v:

Mooi gedaan hoor!

Ik heb gestemd. Uiteraard niet op mezelf. Een tussenstand zie je niet helaas. Houdt het wel spannend!

1 like

Cool. Sowieso een prachtige verzameling mooie plaatjes! Ik ga er eens rustig over nadenken.

Overigens zou ik zonder meer op mezelf stemmen áls ik inderdaad oprecht vind dat ik het mooiste horloge had (…wat niet zo is).

Zojuist gestemd. Staan stuk voor stuk pareltjes bij hoor! Voor de toekomst lijkt mij een poll met categorieën erg leuk. Nu zijn het denk ik vooral de dure en/of zeldzame horloges die gaan winnen. Ik denk dan bijv. aan categorieën als “leukste horloge onder € 500 of € 1000” of “beste alledaags (EDC) horloge” etc. Wellicht leuk voor de toekomst!

2 likes

Wow wat een monnikenwerk! Goed gedaan hoor! Jij en @Sjoerd_K bedankt!

6 likes

@tijdig Wat heb je daar een werk aan gehad, zeg! Perfect en hartelijk dank daarvoor. Nominatie voor HF-er 2019 is dik verdiend!

7 likes

Ik heb ook gestemd voor een lelijke horloge, man man man :drooling_face:

Uw stem wordt zeer gewaardeerd, evenals uw goede smaak!:wink:

1 like

Diep respect voor de manier waarop jullie dit verder hebben uitgewerkt en vorm gegeven. Dat was meer dan een paar minuten klikken :+1::beer::beer::clinking_glasses::ok_hand: Hulde :+1:

6 likes

In de eerste 50 reacties gaan de terra Luna, de Patek van bidle en de AP royal oak voorop!

@tijdig en @Sjoerd_K knap gedaan hoor, erg leuk. Ik heb uiteraard gestemd, helaas niet op het horloge dat ik echt het mooiste vind, omdat hij niet genomineerd was :smile:
Eigen schuld, had ik daar maar niet zomaar vanuit moeten gaan!

5 likes

Ik zal de komende week kleine updates blijven geven, maar we gaan natuurlijk niet alles verklappen

4 likes

Terecht! Dat beïnvloedt misschien zelfs de stemming. :wink:

Doen ze bij The Voice ook tenslotte :joy:

Goed gedaan jongens!
Super topic dit !

1 like