Er mag gestemd worden op de beste foto voor de foto challenge met als thema: sport. Welke foto sleept de overwinning in de wacht? Stemmen kan tot het fluitsignaal van de eerste EK wedstrijd!
Schaakmat, das niet zo moeilijk.
Schaakmat😀gestemd, leuk die namen!
Schaakmat
De eerste winst van oranje is binnen, en ook deze wedstrijd is gespeeld. Gefeliciteerd @Aqua met je foto! Die heeft toch overduidelijk gewonnen. Al mocht nummer twee van @denvro er ook zijn! Beiden mooie foto’s met een mooie scherptediepte. Ik mag de fakkel doorgeven aan Aqua. Ik ben benieuwd naar het volgende thema!
Wat super cool! Thnx allemaal voor de stemmen. Ik ga nadenken over een nieuw thema en open van de week een nieuwe wedstrijd!
Van harte gefeliciteerd en benieuwd naar het nieuwe thema👍🏻
Gefeliciteerd @Aqua
Je hebt iedereen schaakmat gezet. Geniet van de overwinning en ik ben benieuwd naar je thema!
@Bro Helaas had ik geen tijd om mee te doen, maar toch bedankt voor de mooie organisatie. Hopelijk hebben we de volgende keer een stadion met meer spelers.
No worries. We misten deze ronden wel een paar ‘regulars’ inderdaad. Ik dacht dat komt vast door het thema. Weinig sportliefhebbers hier
Ik denk dat de vakantietijd al was begonnen én die snookeraars gingen meteen aan het bier iplv eerst nog even een foto van de snookerballen met hun horloge te maken
Haha nee hoor. Ik ben fan van hardlopen, atletiek en rugby, maar ik heb het erg druk met mijn nieuwe baan.
@Bro, nogmaals dank voor het organiseren van de vorige challenge.
Bij deze een link naar de nieuwe Foto Challenge. Leef jullie uit!
Zie: HF Foto Challenge #112 jouw favoriete drankje