STEMRONDE: HF foto challenge WINNAAR BEKEND

Ook mijn stem heb je @pasd
De eenvoud is het succes, lekker strak plaatje!

@Silvester1987 @HorlogeHalle @captainslow Dank voor jullie support en het is inderdaad een Bahco .

Foto is gewoon met mijn 3 jaar oude mobiel genomen en stond er in 1 keer goed op :smiley:

2 likes

Mooie inzendingen weer. Deze keer te druk gehad met klussen. verhip, was dat niet het thema :thinking: en zodoende niet aan toe gekomen om zelf mee te doen.

Weer lastig om een keuze te maken, maar ik stem deze keer voor de meest gewaagde foto en dat is die van @GustavM. Erg gedurfd om jou horloge op deze manier in te zetten. Op safe spelen is de makkelijke manier :wink:

1 like

Ja echt een toffe foto , hoop alleen dat het wel iets van kwark ofzo is waar @GustavM zijn horloge in ligt .
Zou mijn horloge toch niet in de grondverf dopen :smirk:

1 like

Grondverf op waterbasis moet kunnen toch :joy:

1 like

Bah, die zooi tussen je schakels :persevere:
:joy: :rofl: maar op waterbasis zou ik het nog wel durven ja

1 like

Deze keer gaat mijn stem naar @GustavM
:ok_hand:

1 like

Chronobart maar vooral vanwege die Festool tol! :sunglasses:

@pasd @koppie Magere yoghurt it is! Iets minder gewaagd :wink:

5 likes

De mijne ook

1 like

Aha, kon me niet voorstellen dat het echte verf was. Mooi gevonden en superfoto. Mijn favoriet dan ook.

1 like

Rustig hier!
Gaat iemand @Joachim88 en @Bjr1983 nog een stem geven en gaan we de 200 stemmen nog halen? :sunglasses:

Oh enne, ik zal deze keer geen expliciet stemadvies geven omdat we nu niet met nummers werken, maar met namen. Ik vind het raar om mijzelf te hashtaggen met #StemOpJunior … hoewel, zo raar is het niet. Stem dan!

giphy-2

Op naar de 200 … :beers:

2 likes

Vrees ervoor :disappointed_relieved: Had zo graag tenminste één stem gehad :sleepy: Toch bedankt. Volgende keer dus nog harder mijn best doen pfff

2 likes

Goede inzendingen :+1:

2 likes

Geen dank. :grin:

2 likes

Thankssssssss :innocent::innocent: God zal u lonen met suikerbonen

1 like

IBAN via PB. :upside_down_face:

1 like

Zou bijna op mezelf gaan stemmen…

1 like

Kan tegenwoordig een stuk makkelijker. Even een tik geven!

09a856882139700a14023c264f4aa7fc9c97db96_1_690x495

:joy::joy::joy:

3 likes

Ja, maar is toch maar tot € 750,-? :grin:

2 likes