Stemtopic fotochallenge #16

Bedankt voor het compliment!

1 like

Sorry sorry sorry :persevere: Ik ben vandaag zo ontzettend druk geweest dat ik gewoon helemaal vergeten ben dat de stemronde vanmiddag afliep.

Jullie wisten het natuurlijk al lang maar @WPS is de winnaar van de 16e HF fotochallenge!!! :trophy:

Van harte gefeliciteerd! Een terechte winnaar :1st_place_medal:
Aan jouw de eer om de volgende ronde op te zetten en een thema te bedenken. Succes!

9 likes

Gefeliciteerd Wouter (@WPS ), mooi gedaan :+1:

Het valt misschien niet zo op, maar de Challenge draadjes zijn ook zo leuk, omdat het nog één van de weinige topics in Algemeen is, waarbij de horloges op een andere manier worden gepresenteerd dan op een harige pols (WDWV).
De draadjes “je horloge en …” zijn immers naar Off-topic verhuisd en niet meer voor iedereen zichtbaar. :nerd_face:

3 likes

Van harte gefeliciteerd @WPS!

Je had ook mijn stem en zelf ben ik eervol 2e geworden, ook tof.

4 likes

Bedankt iedereen voor de stemmen en de reacties. Nieuwe challenge komt eraan!

1 like

Van harte! Terechte winnaar. :ok_hand:
Ben benieuwd naar de nieuwe uitdaging.

PS Ik heb je net de oorspronkelijke opmaak van ‘het openingsbericht’ even gestuurd, die is een beetje verloren gegaan door wat knip-/plakwerk in de afgelopen edities :wink: … doe er je voordeel mee, of niet! :sunglasses:

Ken het. Ik was vorige week zo druk dat ik helemaal ‘vergeten ben’ een inzending in te sturen. Ach ja, ik had deze toch niet gewonnen want het plaatje van @WPS is wel erg goed gelukt!

Op naar de volgende challenge. :beers:

2 likes

Gefeliciteerd @WPS ben benieuwd naar de nieuwe challenge :v:

1 like

Gefeliciteerd @WPS! Nice!! :ok_hand:

1 like

terecht gewonnen, gefeliciteerd !

1 like

Gefeliciteerd @WPS!
De winst zat er wel in want wel vaker goede plaatjes van je gezien en nu met deze topper gewonnen :muscle:

Ik ben benieuwd naar het nieuwe thema!

1 like