Stemtopic fotochallenge #17: we hebben een winnaar!

Goeie genomineerden hoor :wink:

Heb je wel inschrijfgeld betaald? Anders wordt je niet genomineerd.

5 likes

Met overtuiging wint @anon53002072EV deze ronde van de HF fotowedstrijd! Naar mijn mening een schitterde foto van een prachtig horloge en zeer sfeervol vastgelegd. Een terechte winnaar!

Bedankt voor alle andere eveneens mooie foto’s en op naar nr 18. @anon53002072EV, aan jou de eer!

10 likes

@anon53002072EV Gefeliciteerd, verdiende winnaar :tada:

1 like

Oe… cool!

Wat ontzettend leuk.
Ik had dit nooit verwacht ondanks mijn jaren hard werken hiervoor. Ik wil jullie alle bedanken voor deze overwinning.
Uiteraard wil ik mijn camera ook bedanken, zonder hem was dit nooit gelukt.
Uiteraard bedankt ik mijn horloge en de AD waar ik deze heb mogen aanschaffen. Ik had jullie nodig voor deze overwinning… ow ow en het vliegtuigje , mijn mooie stalen vliegtuigje die zo olijk mijn horloge ondersteuning bied.
Ja alles en iedereen te samen hebben mij zover weten te brengen.

Bedankt allemaal, bedankt.

Ow sorry, nog niet applaudisseren mensen want ik wil toch ook nog even mijn ouders bedanken.
Bedanken voor al de steun en het eindeloos geloven in mij.
Ouders, jullie zijn helden.

Wauw.

Ps, maandag start ik een nieuw topic en thema op.
Nu eerst een weekend lang mijn overwinning vieren

Jahoe

25 likes

Bedankt @anon53002072EV voor je mooie woorden. Jij bent een inspiratie voor ons allen :slight_smile:
Halsreikend kijken we uit naar het nieuwe topic :hugs:

3 likes

Je vergeet God. Ook populair in dankspeeches

1 like

@anon53002072EV gefeliciteerd met deze mooie overwinning. Ben benieuwd naar jou challenge :+1:

1 like

:sob:

Gefeliciteerd @anon53002072EV ! Prachtige foto en welverdiende winst!

2 likes

Ik had de stemming even helemaal gemist. Allereerst dank voor het feit dat ik überhaupt in de selectie zat :pray: maar een hele terechte winnaar. Congrats @anon53002072EV :v:

1 like

Jaja, ik herken het …

BlaringAridCoral-size_restricted

… lekker hoor! Van harte met de eeuwige roem en succes bij het vinden van een nieuw (leuk) thema. Ben benieuwd.

Enjoy! :champagne: :sunglasses:

party

3 likes

cool. boss life. Direct nog eens opgelegd. Goeje tip. :+1:

1 like

En terecht :rofl:.

Tis je van harte gegund … ik ben benieuwd naar maandag !

1 like

Nice! Congrats :ok_hand:

1 like