Stemtopic Fotowedstrijd #140 - Space/ruimte

Beste mensen, aliens en andere ruimtewezen. de tijd is daar, stemmen voor: Fotowedstrijd #140 - Space/ruimte.

Stem op 1 of max. 3 fotos. Vrijdag 28 Augustus om 18:00 uur sluit de poll

Stemtopic Fotowedstrijd #140 - Space/ruimte
0 stemmers
8 likes

:woozy_face::joy:

ik kan er ook op 4 stemmen? :sweat_smile:

Is ook wel eens leuk. Kan je niet je stem veranderen op basis van de uitslag van dat moment.

2 likes

En je kunt op een wristshot stemmen. Dat zie je ook niet zo vaak. :laughing:

4 likes

Poll maken is je gelukt @Seiko_san. :+1:
Was wel verrast dat er niks gebeurde bij “stem nu”. Inderdaad door openbaar maak optie. Tot nu deden we dat niet. :wink:

:thinking:

“•Geen polsfoto.” Bijna hetzelfde. :smile:

1 like

Nee inderdaad die wrist shot mag niet. Is mij niet eens opgevallen. Kan het zeker niet meer aanpassen?

1 like

Je kunt alles weggooien met excuses. En nieuwe poll maken. ?

Die regel is er niet voor niets. Zo worden er minder snap shots gemaakt. Meer aandacht voor een mooie echte foto. Ook altijd eerst selecteren of ze goed genoeg zijn en aan het thema voldoen. Maar dat lijkt mij logisch.

Op zich wellicht geen probleem. Fouten gebeuren, ook in polls. Ook bij mensen die het al heel lang zouden moeten kunnen :sweat_smile:

Tenzij die polsfoto pokkeveel stemmen zou krijgen denk ik dat het wel los loopt. Helpt natuurlijk niet dat we niet kunnen zien welke hoeveel stemmen heeft. :crazy_face:

3 likes

Dat lijkt me ook niet de bedoeling. :face_with_spiral_eyes: is het toch niet helemaal goed gegaan…

Ook dat. Minimaal 1 max 3 opties. Kun je ergens instellen. :grin:
Is allemaal geen drama hoor. :wink:

Ja dat had ik gedaan, heb het ergens helemaal fout gedaan dus :melting_face:

Er staat wel “kies maximaal 3 opties” inderdaad. :thinking:

Staat ook ingesteld. Ik denk eerder dat het een verwarring is omdat er geen stemmen getoond worden. Dus je kan er perfect 4, 5, 6, … aanvinken. Maar dan doet het knopje “stem nu” niks. Je ziet het alleen niet. Gok ik.

1 like

Ja dat zal het zijn. Want 3 opties staat inderdaad ingesteld.

Dat de resultaten nog niet zichtbaar worden heb ik bewust gedaan.
Dat is wat mij logisch leek. Dat is het verschil met een normale poll en een wedstrijd.
Het moet toch ook nog een beetje spannend blijven? Voor degenen die zeggen: Maar dat doen we altijd zo… Dan heb je het altijd fout gedaan.

1 like

Ho ho. :grin:

Ik zie het zo. Tijdens de “stem” dagen zie je de volgorde/ percentages steeds een beetje veranderen. Ook door je eigen stem. Spanning neemt toe. Je leeft meer mee.

Beetje zoals bij racen of marathons.
Blijf ik een leukere optie vinden.

2 likes

Blokcitaat

Was maar een grapje hoor :wink:
Ik snap je punt wel. Voor het volgen van de wedstrijd was dat inderdaad leuker geweest.

1 like

wat een fantastische ideeën, composities, technische hoogstandjes. eigenlijk verdienen alle fotografen een schouderklopje bij zo’n moeilijk onderwerp.

6 likes

We hebben een winnaar! Met 46% van de stemmen laat @Mark41 de concurrentie enkele lichtjaren achter zich. Prachtige foto. Gefeliciteerd :trophy: :tada:

8BF2D717-D2EC-4347-ABAE-35ABAAC063A3

10 likes