Stemtopic Fotowedstrijd #141 – Hollands Glorie 🇳🇱

Tijd om te stemmen :netherlands:

Hierbij mijn selectie van de 19 mooiste foto’s, omdat er meer inzendingen waren dan er in de poll passen.

Je kan maximaal 3 stemmen uitbrengen. De poll sluit zondag 12:00.

Geniet van het kijken!

Dank aan alle deelnemers! :raised_hands:

7 likes

Mooi vlot opgetuigd!

Voor mij de grachtenpandjes van @Cav, de rookworst van @Konichiwa (ondanks dat ik die andere foto met mosterd leuker vond) en de Friese basaltblokken van @Fate_Amenable_To_Change.

5 likes

Ik heb 3, 9 en die van jou.

4 likes

Ik heb alleen op @Blufkakel gestemd.
Ik snap dat stemmen op 3 nooit. Je vindt er maar 1 de mooiste toch?
Plus ik heb een keer verloren door dat systeem terwijl ik zeket weet dat ik anders had gewonnen en dat wringt. Al een jaar of 2 :smiling_face_with_tear:
Als ik ooit nog een keer win en de volgende organiseer gaan we weer terug naar 1 stem. Uit pure wraak :innocent:

9 likes

Ik vraag mij af in foto 9 wat daar voor filter overheen ligt. Is die van jou?

Deelnemen is de winst.

1 like

Dat zeggen mensen die nooit wat winnen :crazy_face:

3 likes

Dat is een uitspraak voor verliezers. Ik doe mee voor de winst.

3 likes

Haha great minds…

1 like

Uitleg:

3 likes

Nee ik heb de MKII Paradive op een bedje van haring, kaas, leverworst en vlokken ingestuurd. Die achtergrond op 9 is inderdaad vrij bijzonder. De maker heeft het wel uitgelegd wat daar gebeurd is dacht ik. In het reguliere topic.

Edit; zie boven. :smile:

2 likes

De mijne: de blur op de achtergrondstruiken gaf bij mij de indruk van waterverf en vond ik mooier dan het “gewone” origineel :relieved:

2 likes

Ah, sorry man. Ik bid liever voor bruune boon’n dan dat ik op zoute haring stem. Iedere keer als ik die foto zie komt m’n eten omhoog. :slight_smile: Goeie foto hoor, maar ik kan me er niet toe bewegen.

Hoe veel heb je er gewonnen van de 140? Even turven of dat statistisch gezien wel klopt. :slight_smile:

Daar ben ik er een van. Alles wat ik heb is het resultaat van werk, en niet van “wat winnen”.

Klopt ook, coole foto met een rauw randje. Letterlijk. :+1: Ik vond 'm mooi.

3 likes

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Dat de foto die bij veel mensen nummer 2 of 3 is, kan winnen van de foto die bij de meeste mensen op 1 staat. Iets met plurality voting en Condorcet nog wat.

1 like

Ah, iemand die geen haring lust, een nep-Hollander. Geen glorie voor jou. :confused: Ik zou bijna mijn stem op de Friese kei intrekken.

1 like

Rolmopsen van Lijster.

Die gaan er nog wel in. Verder zijn alle bokkingen en haringen persona non graata. :slight_smile:

1 like

Ik vraag even aan ChatGPT of er een term is voor mensen die zich identificeren met hun eetgewoonten. Moment.

Ik ook.

Er kan er maar één de beste zijn en deze staat zo ver boven de rest.

3 likes

Ik geloof 5 van de ongeveer 10 serieuze deelnames.

1 like

Topic is “Hollands Glorie”.

Zo is dat, gek op haring, (en andere vis)! :ok_hand:
Hoewel ik me nog steeds afvraag in welke volgorde, je jouw foto hebt opgegeten. :thinking:
:wink:

1 like