Dankbaar voor HF.
Anders moesten we voortdurend in alle eenzaamheid naar het polsje loeren…
1 stem?
2 stemmen?
3 stemmen?
We gaan het zien deze keer.
Getest, 3 stemmen.
Veel stemplezier mensen!
mmm vreemd had het ingesteld op 1 stem per keer.
1 stem max voor mij
Ja bijzonder?
Update
Ik zie nu dat ik 3 keer kon stemmen, 3 keer blauw, maar dat de eerste keuze nu blauw blijft staan. Dus toch ok.
Excuus voor de verwarring.
Goedemorgen HF,
Laatste dagje stemmen
Gefeliciteerd @Sand
Gefeliciteerd met het winnen van deze wedstrijd, de eeuwige roem en natuurlijk de taak om een nieuw onderwerp te bedenken. (best pittig)
De rest van de deelnemers onwijs bedankt, en op naar een nieuwe ronde.
Hehehehe. Voor elke andere foto, oké, maar dat is toch echt wel mijn dochter.
Danke!
Maar dat zou dan betekenen dat ik aan de bak mag voor een onderwerp en de nodige formaliteiten. Hmhm.
Hoe zit het met die spelregels? Staan die vast of valt daar ook aan te tweaken door de organisator?
Vroeger stonden ze vast maar tegenwoordig wordt er door organisatoren aan getweaked.
Wrist shots en bijeengephotoshopte foto’s waren vroeger niet toegestaan maar recentelijk een paar edities wel.
Ik wilde je al bijna taggen, HF foto challenge Capo.
En ook namens mij gefeliciteerd!
Het scheelt niet veel maar je hebt toch eerlijk gewonnen Lennert.
Veel plezier bij het organiseren van de volgende challenge.
Hebben ze in België “papa” dagen trouwens?
Mbt tot je vraag, kleine aanpassingen mag je volgens mij maken. 1 stem mogelijk maken bijvoorbeeld of 3 stemmen. Ik heb toen voor 3 gekozen. Writstshot al dan niet is ook al genoemd. Mijn voorkeur, gewoon geen wristshot, duidelijkheid.
En bijvoorbeeld de tijd die je krijgt om in te zenden of te stemmen.
Persoonlijk zou ik niet al te lange termijnen kiezen. De aandacht en interesse zakt weg, en er gebeurt nauwelijks nog iets.
Bedankt voor de organisatie Menno! Het was een orgineel thema.
Wow bedankt! En ook super leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen en de hulp die ik kreeg met het opzetten ervan.
Excuses @LVA voor het verkeerd aankondigen. Kwam uit de avonddienst en was niet zo heel erg helder meer.
Gefeliciteerd!
En we gaan door met editie 98!