Voilà, het stemtopic voor de 128e HF-foto challenge Tuin.
Alle inzenders bedankt
Kies jouw favoriete foto uit de poll (3 stemmen max).
Je hebt de tijd tot dinsdagavond 23 september 2025, 22:00 uur.
De selectie:
Alle finalisten succes!
Voilà, het stemtopic voor de 128e HF-foto challenge Tuin.
Alle inzenders bedankt
Kies jouw favoriete foto uit de poll (3 stemmen max).
Je hebt de tijd tot dinsdagavond 23 september 2025, 22:00 uur.
De selectie:
Alle finalisten succes!
Gedaan,
de langzaamsten zullen de eersten zijn.
Ook gestemd. Niet op mezelf, dat zou ik niet netjes vinden.
Die ene stem gaat ook niet meer uitmaken denk ik
Gaat toch gewoon netjes gelijk op nu en fototechnisch vind ik die JLC eigenlijk gewoon beter
De volgende keer een groter diafragma gebruiken dan
Ik zal het tegen m’n telefoon zeggen. Het was een kwestie van snel zijn want die huisbewoner daar had geen boodschap aan herkansingen
Drie keer gestemd, leuk deze tuin-challenge.
Mijn foto van m’n Staudt, was er een van meerdere: “horloge in een tak hangen”. Het leukste vind ik om gewoon mee te doen.
UP (voor de nachtbrakers die nog niet hebben gestemd)
Ik stem altijd op mezelf.
Als je de foto van jezelf niet het mooiste vindt had je een andere in moeten sturen.
Uiteraard gestemd. Grote verscheidenheid in de stemmen ditmaal. Leuk thema dus
Leuke resultaten! Ben benieuwd wie de meeste stemmen krijgt. Mijn favoriet staat 3e.
Meedoen naar je beste vermogen betekent niet dat je je meerdere niet kan erkennen.
Vind je? Ik meende veel variaties op hetzelfde idee te zien.
Ik heb gewoon op de 3 beste gestemd. (Naar mijn mening). Zat toevallig de mijne ook bij.
Daarbij vind ik orginaliteit en creativiteit naast een goede foto techniek en aandacht belangrijk.
Ik kijk altijd weer uit naar het volgende thema.
Een goed idee is meer waard dan een foto met een wijd open diafragma
Jammer genoeg was er geen in de buurt!
gedaan
Wat een mysterie ? Een fotowedstrijd met een regel gebruik eens wat anders dan planten. Maar dan zie je in de finale een reeks van foto’s van planten, zelf met de likes wordt geen rekening gehouden, ook geen fifo system. Het is dus een raadsel hoe de selectie gebeurt is. Het is alsof je meedoet aan een kookwedstrijd en je geen chocolade mag gebruiken en de winnaar komt eruit met een taart die druipt van de chocolade. Het zijn die zaken die je 's nachts wakker houdt, terwijl je je eigen foto’s van het heden met het verleden met een treurig lachje bekijkt.
Nee hoor. Als er minder dan 19 zijn gaan ze normaalgezien allemaal mee (tenzij er diskwalificaties gebeuren, polsfoto’s bvb), en anders is het “de foto’s die de organisator het mooiste vindt”. Altijd al geweest. To the previous victor the spoils of choosing.
Daarom dood hout en oud ijzer gebruikt!
Maar inderdaad zoals @LVA zegt, de TS beoordeelt zelf de foto’s volgens zijn of haar eigen normen. Die foto’s die door mogen, doen dan mee aan de uiteindelijke stemming.
Dat is het voorrecht van de winnaar van de vorige challenge.
(Ging deze keer even anders trouwens)
O ja, daarom had ik die lelijke tuintegel gefotografeerd.