Daar zijn we dan. En het is me makkelijk gemaakt want er zijn precies 19 inzendingen, dus dat bespaart me weer wikken en wegen Bedankt aan de fotografen van dienst!
Kies jullie drie favoriete foto’s (en bijhorende tekst, indien van toepassing). Stemmen kan tot vrijdag 10 oktober 2200h.
1: Mijn excuus, tijd, dat ik per seconde zoveel wereld niet zie (Wislawa Szymborska)
16: Stilte na de jacht, het uurwerk tikt zacht - Herinnert aan de vlucht, de laatste pracht - De Hulzen zwijgen, koper koud op metaal, - Waar fazantenvleugel ooit de blauwe lucht doorkliefde - De wijzer volgt de schaduw van’t verdwenen verhaal, - en de pluim op de loop, een herinnering die bleef.
En mensenlief, wat een gedoe die polls. Zit ook blijkbaar een bugje in dat ik hopelijk nog net onderschept heb, of ik moet iets verkeerd gedaan hebben.
Ik zit te tellen maar je hebt er toch 19 toegelaten? Het maximale aantal in de poll?
Dus bij 20 inzendingen mag jij bepalen welke er mag afvallen.
Toch?
Klopt uiteraard. Maar ik had eerst de draad doorlopen, en alle foto’s in een tab apart opengeklikt om ze eens rustig op volle grootte te bekijken. De tab met de foto van @Cav is ongemerkt gesneuveld waardoor ik dacht dat ik er maar 19 had. Dus zijn foto is van 5% startkans om geëlimineerd te worden zo recht de 100% in gevallen. Stom.
Heldere uitleg. We laten het lekker zo. Zoals ik in het andere draadje al schreef: meedoen is belangrijker dan winnen. Ik heb er plezier aan beleefd en ben blij met mijn foto. Het stilleven, de compositie en kleuren, de fotografie met scherpte-diepte op de belangrijkste zinnen/woorden, maar ook de “dichterlijke vrijheid” door een Screenshot van het gebruikte filter “poëzie” te tonen. Ik ben tevreden met het resultaat. Prima zo.
Veel met een vergelijkbare interpretatie, maar gelukkig levert het veel moois op om uit te kiezen. Originaliteit lijkt gewaardeerd te worden. Leuk topic, dank voor de organisatie @LVA
Ja, vorige stemronde was ook (maar) twee dagen en dat vond ik wel leuk zo. Eens je het langer uitrekt komen er na een paar dagen toch nog maar nauwelijks stemmen bij die de uitslag veranderen.
Spannend zo intussen. Komt op een handjevol stemmen aan in de top-3