Danke danke! Met een neushaarbreedte voorsprong
sjongejonge. Win ik weer door een Vostok vuil te maken. ![]()
Eens even broeden op een volgend thema. Deze keer geen flauw idee voorlopig. ![]()
Danke danke! Met een neushaarbreedte voorsprong
sjongejonge. Win ik weer door een Vostok vuil te maken. ![]()
Eens even broeden op een volgend thema. Deze keer geen flauw idee voorlopig. ![]()
Ik kan mijn overtuigende nieuwe thema wel uit de prullenbak vissen voor je. ![]()
Rusland onder water?
Shots fired
![]()
suggesties mogen altijd natuurlijk. Ik zal alvast proberen om het uit het vaarwater van het libertaire discours van de andere actieve draad te houden. Geen onderwerp “taxation is theft” dus, sorry. ![]()
Van harte gefeliciteerd @LVA!
Eerst even afkoelen tot de verkiezingen voorbij zijn ![]()
Wat een sympathiek gebaar! Je had mijn stem maar het mocht niet baten… ![]()
![]()
Mwa, mijn verkiezingen zijn het niet. En als het op dat onderwerp aankomt sta ik altijd dicht bij kookpunt hoor ![]()
Het zit je dwars hè die Vostoks ![]()
![]()
Haha nee hoor, dat was puur een zetje voor @Cav. Ik vond vroeger vooral die parachute versie erg cool. @LVA heb jij die?
Mooie finish @LVA dat was spannend! Gefeliciteerd ![]()
En @Blufkakel bedankt voor het leuke thema en de goede organisatie ![]()
Benieuwd naar het nieuwe onderwerp, ik ga alvast mijn Vostoks opzoeken ![]()
Ik heb 2 waardeloos lopende Vostoks, wellicht komen ze toch nog ergens van pas…
Nee, ik heb een tank en een onderzeeër. Ter land, ter zee… nog niet in de lucht. ![]()
Van harte gefeliciteerd ![]()
Gefeliciteerd
ik heb anders een sugestie voor volgend fotochallenge : Buitenlandse Valuta, Fotografeer je horloge in een creatieve compositie met bankbiljetten of munten die geen Euro zijn. Is maar een idee ?
Leuk idee. Heb nog een koffer vol Aziatisch oud waardepapier.
Roebels? ![]()
En heb een paar Zwitserse franken.
![]()
U zegt? Dat was ooit mijn inzending voor een van de wedstrijden uit blijkbaar 2022. ![]()
Sorry voor de vertraging, ik zit nog steeds te kauwen op opties voor het volgende onderwerp. Al een paar leuke suggesties gehad hier en ook in PM maar ik vind het ergens flauw om alweer andermans idee te pikken, dat deed ik vorige keer al met @tiktakpontiac en Poëzie. ![]()