Stemtopic HF-foto challenge #131: Camouflage

Ook gestemd. Niet mee gedaan maar dat moet toch niet uitmaken ?

1 like

Is er überhaupt een stemtopic nodig dit keer? :grin:
Tegen foto 9 kan echt niks tegenop… alhoewel ik de foto met de Apple Watch ook heel origineel vind.

Zo’n Accutron heeft lang op mijn verlanglijstje gestaan, is er op een of andere manier van verdwenen, maar als ik hem zo weer zie, zou ik hem wel weer willen. Blijft een prachtig stukje techniek!

1 like

Thanks man ik dacht ook dat dat de opdracht was maar ja de meerderheid beslist en wie ben ik om dat tegen te spreken…

1 like

Deze keer maar één stem uitgebracht.
En dan ook nog op de winnaar.
Het moet niet gekker worden.

3 likes

Lekker bezig Eddie :grin:

2 likes

Hmja… Voor mij is er wel een verschil tussen opgaan in de omgeving en een foto van heel ver nemen waardoor het horloge moeilijk zichtbaar wordt. Een knaloranje horloge dat je tegen een boom plakt, zie je van ver ook amper, maar dat is in mijn ogen nog geen camouflage. De definitie die je geeft, zit je wel knal op, maar ik vind niet echt dat foto 6 “opgaat” in het decor. Zonder afbreuk te willen doen aan de foto, die leuk gevonden is. :slight_smile:

Maar goed, het leuke aan de challenge is net dat iedereen zijn eigen interpretatie aan het thema kan geven. Kijk maar naar het “pennen”-thema: dat werd uiteindelijk “Penne” in plaats van pennen. :wink:

7 likes

1 en 9 !

2 likes

Erg geslaagd. :ok_hand:t4:

3 likes

Tot ik weg ben van HF? :crazy_face:

Eens. Wellicht voor een toekomstig thema ‘verstoppertje’.

2 likes

Gestemd, op drie foto’s😊

4 likes

Je hebt ergens een punt inzake afstand,echter als het gaat om een “foto”te beoordelen vindt ik dat gegeven van spelen met afstand net zo een camouflage techniek als andere trukken van de foor zoals wij zeggen,het is anders als verkenner zijnde nabij een boom staat waar een peloton soldaten passeren :grin:maar ieder zijn interpretatie,daarvoor zijn we hier,zo zie ik in foto 12 het oog van een wolf,best creatief gedaan,:wink:

2 likes

That’s the game,I like it :wink:

Daar is niet op te wachten. :wink:

Goed gestemd Hans! :ok_hand:

:grin:

2 likes

Fraaie inzendingen, en een topfoto aan kop. Mooie challenge @LVA!

Dank je wel Jan😀

Lastige hoor dit, goed dat je meerdere stemmen kan uitbrengen.

Foto’s 9 en 11 zijn qua idee heel erg leuk, waarbij die open wijzerplaat van de accutron toffer is dan de Apple.
Daarentegen vind ik foto 3 en 4 als foto veel mooier; als ik een foto moest kiezen die hier aan de muur moest hangen werd het foto 3.
Mijn stemmen gaan daarmee naar 9 en 3 :+1:

1 like

Wat is je adres? :pray:t3::wink:

1 like

Ik zei wel “als ik moest kiezen” hè :stuck_out_tongue:

Maar ere wie ere toekomt, vind het qua kleur en perspectief erg lekker :ok_hand:

1 like

Het zit je niet mee. Eerst word je niet meegenomen in de poll, schiet je daarna een topfoto komt die gekke @Seamaster95 op zijn Japanse toilet ineens met die waanzinnige plaat.

5 likes