Dank je wel Jan😀
Lastige hoor dit, goed dat je meerdere stemmen kan uitbrengen.
Foto’s 9 en 11 zijn qua idee heel erg leuk, waarbij die open wijzerplaat van de accutron toffer is dan de Apple.
Daarentegen vind ik foto 3 en 4 als foto veel mooier; als ik een foto moest kiezen die hier aan de muur moest hangen werd het foto 3.
Mijn stemmen gaan daarmee naar 9 en 3 ![]()
Wat is je adres? ![]()
![]()
Ik zei wel “als ik moest kiezen” hè ![]()
Maar ere wie ere toekomt, vind het qua kleur en perspectief erg lekker ![]()
Het zit je niet mee. Eerst word je niet meegenomen in de poll, schiet je daarna een topfoto komt die gekke @Seamaster95 op zijn Japanse toilet ineens met die waanzinnige plaat.
Thanks!
Haha, ik vind meedoen echt het leukste. Winnen doe ik wel als we aan de bar vrouwen gaan versieren.
Geweldige inzendingen maar foto 9 is “another level”. ![]()
Rien ne va plus !
Het stond in de sterren geschreven en aldus is het gebeurd, met een overwinning van de Accutron van @Seamaster95. Topfoto, dik verdiend. Op naar de volgende editie? ![]()
Heerlijke nr 1
en terechte winnaar plus groet/felicitatie van de kat diende als camouflage kat. Hij werkte niet mee tijdens het maken van de foto maar dat mocht de pret niet drukken.
proficiat
Gefeliciteerd @Seamaster95 een klasse foto, die kan zo in een glossy tijdschrift (met de nummer 2 van @Cav ook die foto is fraai) ![]()
En @LVA bedankt voor het leuke thema en de goede organisatie ![]()
Terechte winnaar! ![]()
Bedankt aan iedereen die ook op mijn linnen dial heeft gestemd. Dat waardeer ik. ![]()
En @LVA bedankt weer voor het organiseren en het bedenken van een origineel thema. Het leverde geweldige inzendingen op.
Dankjewel iedereen voor de fijne complimenten! Toch een aantal keer mogen blozen de afgelopen twee weken…
Leuk dat mijn alias ook mee op de ‘wall of fame’ mag ![]()
@Cav @Blufkakel & @Harpoen , prachtige bijdragen ook! Dankjewel voor het thema en de organisatie, @LVA !
Ik lanceer morgen een nieuwe foto-challenge! ![]()
Nog even een avond kauwen op het thema.
Gefeliciteerd man! Zeer verdiend! ![]()
Lennert bedankt voor de strakke organisatie en het inspererende thema. ![]()
Was interressant om te zien hoe verschillend tegen “camouflage” aangekeken werd. ![]()
Gefeliciteerd Seamaster95!
Na jou inzending heb ik niet eens meer de moeite genomen.
Kon zowiezo niets leuks bedenken.
Benieuwd naar de volgende challenge…
Morgen komt sneller dan verwacht.
Let’s go! ![]()
Benieuwd naar de inzendingen!
En terecht verdiend. Gefeliciteerd met de overwinning!