Stemtopic HF-foto challenge #131: Camouflage

Dank je wel Jan😀

Lastige hoor dit, goed dat je meerdere stemmen kan uitbrengen.

Foto’s 9 en 11 zijn qua idee heel erg leuk, waarbij die open wijzerplaat van de accutron toffer is dan de Apple.
Daarentegen vind ik foto 3 en 4 als foto veel mooier; als ik een foto moest kiezen die hier aan de muur moest hangen werd het foto 3.
Mijn stemmen gaan daarmee naar 9 en 3 :+1:

1 like

Wat is je adres? :pray:t3::wink:

1 like

Ik zei wel “als ik moest kiezen” hè :stuck_out_tongue:

Maar ere wie ere toekomt, vind het qua kleur en perspectief erg lekker :ok_hand:

1 like

Het zit je niet mee. Eerst word je niet meegenomen in de poll, schiet je daarna een topfoto komt die gekke @Seamaster95 op zijn Japanse toilet ineens met die waanzinnige plaat.

7 likes

Thanks!

1 like

Haha, ik vind meedoen echt het leukste. Winnen doe ik wel als we aan de bar vrouwen gaan versieren.

7 likes

Geweldige inzendingen maar foto 9 is “another level”. :ok_hand:

1 like

Rien ne va plus !

Het stond in de sterren geschreven en aldus is het gebeurd, met een overwinning van de Accutron van @Seamaster95. Topfoto, dik verdiend. Op naar de volgende editie? :partying_face:

8 likes

Heerlijke nr 1 :1st_place_medal: en terechte winnaar plus groet/felicitatie van de kat diende als camouflage kat. Hij werkte niet mee tijdens het maken van de foto maar dat mocht de pret niet drukken.

3 likes

:clap:t3:proficiat

2 likes

Gefeliciteerd @Seamaster95 een klasse foto, die kan zo in een glossy tijdschrift (met de nummer 2 van @Cav ook die foto is fraai) :ok_hand:

En @LVA bedankt voor het leuke thema en de goede organisatie :+1:

4 likes

Terechte winnaar! :partying_face:

Bedankt aan iedereen die ook op mijn linnen dial heeft gestemd. Dat waardeer ik. :pray:t3:

En @LVA bedankt weer voor het organiseren en het bedenken van een origineel thema. Het leverde geweldige inzendingen op.

6 likes

Gefeliciteerd @Seamaster95! Verdiend gewonnen, geniale foto.

1 like

Gefeliciteerd @Seamaster95 :ok_hand:

1 like

Dankjewel iedereen voor de fijne complimenten! Toch een aantal keer mogen blozen de afgelopen twee weken… :smiling_face: Leuk dat mijn alias ook mee op de ‘wall of fame’ mag :wink:
@Cav @Blufkakel & @Harpoen , prachtige bijdragen ook! Dankjewel voor het thema en de organisatie, @LVA !

Ik lanceer morgen een nieuwe foto-challenge! :camera_flash:
Nog even een avond kauwen op het thema.

11 likes

Gefeliciteerd man! Zeer verdiend! :ok_hand:

Lennert bedankt voor de strakke organisatie en het inspererende thema. :+1:

Was interressant om te zien hoe verschillend tegen “camouflage” aangekeken werd. :wink:

2 likes

Gefeliciteerd Seamaster95!

Na jou inzending heb ik niet eens meer de moeite genomen.
Kon zowiezo niets leuks bedenken.

Benieuwd naar de volgende challenge…

1 like

Morgen komt sneller dan verwacht.

Let’s go! :slight_smile:

Benieuwd naar de inzendingen!

3 likes

En terecht verdiend. Gefeliciteerd met de overwinning!

1 like